همشهری آنلاین: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ساعاتی پس از سقوط هواپیمای آنتونوف متعلق به نیروی هوایی سپاه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم رب الشهداو الصدیقین
با عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و فرمانده کل قوا و امت شهیدپرور به اطلاع می‌رساند درسانحه سقوط هواپیمای آنتونف نیروی هوایی سپاه پاسداران که صبح امروز در فرودگاه مهرآباد تهران رخ داد ، متاسفانه .‪ ۳‬نفراز پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی به همراه ‪ ۶‬نفر از خدمه پرواز عازم ماموریت به مناطق عملیاتی جنوب کشور بودند ، به شهادت رسیدند و دو نفر نیز زخمی شدند که تحت درمان قرار دارند.

ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بلافاصله با تشکیل تیم فنی و تخصصی اقدام به بررسی دقیق کارشناسانه این حادثه کرده‌است که نتیجه آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

هواپیمای نیروی هوایی سپاه پاسدارن دوشنبه 7  آذر  ساعت 7:30 دقیقه هنگام بلند شدن در انتهای باند سقوط کرد.[بیشتر]


سازمان هواپیمایی کشور: بررسی سانحه به ما مربوط نمی‌شود

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: بررسی سانحه هوایی صبح امروز بر اساس مقررات، جزء وظایف قانونی این سازمان نیست.

به گزارش ایسنا جعفرزاده در این باره  گفت: هواپیمایی که حدود ساعت 7 صبح امروز دوشنبه 7 آذر هنگام برخاستن در باند فرودگاه دچار سانحه شد، یک هواپیمای نظامی بوده که بر اساس مقررات، بررسی علت سانحه وظیفه ارگان مربوطه است.

وی هر گونه اظهار نظر اولیه در خصوص این سانحه را غیرکارشناسی دانست و گفت: جزئیات این حادثه تنها زمانی قابل اعلام است که کارشناسان ارگان مربوطه موضوع را بطور دقیق بررسی کرده باشند؛ چرا که تا کنون به دلیل اولویت امدادرسانی در محل، اطلاعات دقیقی از حادثه به دست نیامده است.

کد خبر 9483

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز