گروه سیاسی: رئیس جمهوری گفت: امروز چشم‌ها و دل‌های ملت‌های عالم به ایران و اندیشه بلند بسیج دوخته شده است و بسیاری از دولت‌ها و ملت‌ها از ایران حمایت و معرفی اندیشه بسیجی را طلب می‌کنند.

محمود احمدی نژاد عصر روز یکشنبه [5 آذر 1385] در همایش «شکوه پایداری» در جوار مرقد مطهر امام راحل و در جمع بسیجیان گفت: تشکل بسیج جاری خداپرستی در زمان است. بسیج روح و اندیشه بلند عدالت خواهی و تبعیت از پیامبران الهی و ائمه معصومین در جهت برپایی عدالت است و بسیج جاودانگی ایمان و اخلاص در زندگی اجتماعی است.

وی بسیجیان را ستون‌های نگهدارنده ملت و پرچم‌های برافراشته عزت و سرافرازی کشور خواند و گفت: بسیج پرچم دار عدالت، آزادگی و رهایی همه ملت‌ها از شر جهل و حاکمیت، ظلم و تبعیض است.

احمدی نژاد  افزود: بسیج فریاد بلند دعوت بشریت به توحید و خداپرستی است و امروز الگوی نجات ملت‌ها الگوی بسیج است.

به گزارش مهر وی با بیان اینکه خدا را سپاسگزاریم که ملت ما یک ملت بسیجی است گفت: بسیج و تفکر بسیجی راهنما و پشتوانه همه ملت‌ها برای دستیابی به حیات طیبه و دوری از حاکمیت طاغوت‌ها و ظالمان است و تفکر بسیجی در جای جای سرزمین مان هوشمندانه و حاضر و ناظر است.

رئیس جمهوری  افزود: برای فتح قله‌های بلند هر روز بیش از گذشته نیازمند حاکمیت اندیشه بسیج هستیم و امروز همه ملت‌ها برای تعالی، پیشرفت و شکستن حصارهای دست و پا بند جهل، خرافه و عقب ماندگی نیازمند اندیشه بسیجی هستند.

احمدی نژاد  تصریح کرد: امروز چشم‌ها و دلهای ملت‌های عالم به ایران و اندیشه بلند بسیج دوخته شده است و بسیاری از دولت‌ها و ملت‌ها از ایران حمایت، پشتیبانی و معرفی اندیشه بسیج طلب می‌کنند و ما باید بیش از گذشته خودمان را برای پاسخگویی به نیازهای بشریت آماده کنیم.

وی افزود: در هر جای کشور و جهان و در بین مسئولین و مردم هرگاه اندیشه بسیجی جاری بود، در آن نقطه پیروزی و موفقیت حاصل می‌شود و در هر زمان از اندیشه و روح بسیج فاصله گرفتیم شکست، در جا زدن و عقب افتادن نصیب ما شد.

رئیس شورای عالی امنیت ملی با تأکید بر اینکه امروز نیازمند همت بلند بسیجیان هستیم، گفت: اکنون کشور در آستانه یک جهش بلند به قله‌های عالم به عنوان ملت نمونه شاهد و پرچم دار است و این امر نیازمند حضور بانشاط و منسجم و فعال بسیجیان است. احمدی نژاد تصریح کرد: همانگونه که در 27 سال گذشته و در سخت ترین شرایط تفکر و اندیشه بسیج از کیان ملت ایران آگاهانه و خستگی ناپذیر دفاع کرد، تردید ندارم بسیجیان با قدرت و توکل به خدا مسئولیت‌های خود را ایفا خواهند کرد.  در این مراسم پس از صحبت‌های رئیس جمهوری ، یگان‌های منتخب بسیج از مقابل جایگاه رژه رفتند.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود که فارس آن را منتشر کرد، خطاب به همسایگان ایران و قدرت‌های زورگو تأکید کرد: ملت ایران خواهان برپایی صلح و آرامش به ویژه در همه‌جای جهان به ویژه در منطقه بسیار مهم خاورمیانه و خلیج فارس است.  رئیس جمهور تصریح کرد: ملت‌های منطقه به خوبی قادرند امنیت را در منطقه خود برپا کنند و حضور بیگانگان منشاء اختلاف، تشنج و درگیری است.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: این قدرت‌ها باید منطقه را ترک کنند و همه ملت‌های منطقه نیز هوشمند باشند، که قدرت آمریکا رو به اضمحلال است و قدرت پوشالی و سلطه شیطانی آن رو به نابودی است.

رئیس جمهوری خطاب به سران آمریکا و انگلیس گفت: وقت آن رسیده گوش‌های خود را باز کنید چون 60 سال است در منطقه مشغول جنایت بوده و از رژیم صهیونیستی به عنوان ابزاری کور در خدمت فشار به ملت‌های منطقه استفاده می‌کنید و در این مدت صدها هزار نفر از مردم منطقه به خاطر خودخواهی آنها به خاک و خون کشیده شدند.  احمدی‌نژاد گفت: امروز ملت‌ها بیدار شده‌اند و انحصارگرایی، خودخواهی و تبعیض سودی ندارد و دوران این کارها به پایان رسیده است.

احمدی‌نژاد ادامه داد: ملت ما حاضر است برای خروج شما از این باتلاق کمک کند اما شرط آن این است که تعهد دهید رفتارتان را اصلاح کنید، دست از ظلم بردارید و نیروهایتان را به کشور خودتان ببرید تا آنجا را آباد کنند.

کد خبر 9458

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز