همشهری‌آنلاین: هفتمین نمایشگاه کتاب «یاد یار مهربان» که متولی آن شهرداری تهران است،در روزهای هفته کتاب در بوستان گفت وگو واقع در بزرگراه چمران برگزار خواهد شد.

 به گزارش همشهری‌آنلاین از دبیرخانه هفتمین نمایشگاه «یاد یار مهربان»هدف از برگزاری این دوره  در هفته کتاب تجهیز کتابخانه‌های مدارس شهر تهران، حوزه‌های علمیه و خوابگاههای دانشجویی تازه تاسیس شده شهر تهران به کتابهای تازه منتشر شده و احیاء جایگاه شایسته‌ کتاب در میان دانش آموزان و ارتقای سطح فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، است .

تا کنون شش دوره نمایشگاه یاد یار مهربان توسط موسسه نشر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است.

در ششمین دوره نمایشگاه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال کتاب اهدا شد و در 5 دوره گذشته نیز بیش از 150 میلیارد ریال برای تجهیز مدارس به کتاب و لوازم ورزشی و وسایل کمک آموزشی هزینه شده است.[150 ناشر در نمایشگاه یاد یار مهربان ثبت‌نام کردند]

تمامی ناشران تا 13 آبان‌ماه فرصت دارند با مراجعه به دبیرخانه نمایشگاه، نمونه کتاب و فرم‌های تکمیل‌شده برای شرکت در این طرح را تحویل دهند.

دبیرخانه نمایشگاه در خیابان پاسداران، خیابان شهید ناطق نوری (زمرد)،‌ شماره 56، بوستان کتاب، واحد 7 واقع است.

کد خبر 94285

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز