مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: ۶۵ یونیت پله برقی در ۱۴ پل در سال گذشته نوسازی شد، امسال نیز ۷۲ یونیت پله برقی در ۱۶ پل نوسازی می‌شود، در کنار آن با تقسیم بندی تهران به ۴ پهنه نگهداری مستمر و سرویس پل‌ها با استقرار پیمانکاران در هر پهنه در حال انجام است.

بازدید امانی

همشهری آنلاین- مجید امانی، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در جریان بازدید از پروژه های این سازمان گفت: تکمیل آکادمی فوتبال ایران شامل رختکن تیم های ملی با زیربنایی در حدود ۵۰۰ مترمربع در حال انجام است.

وی در بازدید از پروژه مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای پل تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با خیابان ستارخان گفت: به صورت کلی مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای پل های سواره رو شامل تقویت ستون ها با ژاکت بتنی، تقویت سرستون ها با افزایش مقطع، عملیات پس کشیدگی، تقویت فونداسیون، خاکبرداری، تخریب، برچیدن کاور، مضرس کاری، کاشت میلگرد، آرماتوربندی، قالب بندی و بتن ریزی، تعویض نئوپرن ها، اجرای پرایمر ستون ها و خاکریزی می‌شود و اکنون در این محدوده از پایتخت در حال انجام است.

امانی در ادامه از راه اندازی اولین داروخانه شبانه روزی و مرحله دوم توسعه درمانگاه تخصصی (ساختمان تصویربرداری) شرکت شهر سالم شهرداری منطقه۵ خبر داد و گفت: اکنون مراحل ساخت اولین داروخانه شبانه روزی درمانگاه شرکت شهر سالم منطقه ۵ شهرداری تهران در ۳ طبقه (زیرزمین، همکف و اول) با زیربنایی در حدود ۶۲۰ مترمربع شامل ۴۲۰ مترمربع فضای داروخانه و ۲۰۰ مترمربع انبار داروخانه در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان عمران مناطق شهرداری تهران حین بازدی از پروژه نوسازی پله‌های برقی پل‌های عابرپیاده مکانیزه هم گفت: ۶۵ یونیت پله برقی در ۱۴ پل در سال گذشته نوسازی شد، امسال نیز ۷۲ یونیت پله برقی در ۱۶ پل نوسازی می‌شود، در کنار آن با تقسیم بندی تهران به ۴ پهنه نگهداری مستمر و سرویس پل‌ها با استقرار پیمانکاران در هر پهنه در حال انجام است.

کد خبر 938510
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • سعید IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۳
    0 0
    به نظر میاد و یقین دارم که پل عابر پیاده چه برقی باشد و چه معمولی در شهر کاری اشتباه است و اصولی نیست هر چند بیش از نیم قرن گذشته اینکار می‌شد به چند دلیل اول این پله‌ها سرویس و نگهداری میخواد هزینه بر است دوم چهره شهر را نازیبا می‌کند بهترین کار تونل زیر گذر رمپ دار میباشد چون عمر آنها زیاد و یکبار هزینه می‌شود اگر مستحکم ساخته بشود و در جاهای مناسب خط کشی عابر پیاده ایجاد گردد که هم عابرین و هم رانندگان ملزم به رعایت آن باشند .
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۳
    0 0
    داروخانه کم نداریم خدا کند داروهای با کیفیت ومناسب بدست مردم برسد