سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

گروه حوادث: زن جوانی که برای اخاذی 300میلیون تومانی خواهرزاده 6 ساله‌اش را ربوده بود، از سوی پلیس دستگیر شد

ماجرای این آدم‌ربایی صبح هفتم مهر‌ماه به پلیس گزارش شد. مرد جوان که مدعی بود پسر 6ساله‌اش به نام امین به همراه خاله‌اش از سوی افراد ناشناسی ربوده شده است به ماموران گفت: ساعتی قبل خواهر همسرم که برای سر زدن به ما به خانه‌مان آمده بود،

همراه پسرم برای گردش به پارک رفت اما از آن به بعد دیگر خبری از آنها نشد. چند ساعت بعد وقتی زنگ تلفن همراهم به صدا درآمد، از پشت خط صدای زنی را شنیدم که مدعی بود پسرم را به همراه خاله‌اش ربوده و اگر برای آنها 300 میلیون تومان پرداخت نکنم، آنها را خواهد کشت.

بعد از اظهارات این مرد تحقیقات پلیسی برای یافتن ردی از آدم‌ربایان آغاز شد تا اینکه مدتی بعد ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد فردی که پسربچه 6 ساله را ربوده کسی نیست جز خاله‌ او. به این ترتیب تحقیقات برای شناسایی خاله آدم‌ربا و رهایی  کودک ربوده شده آغاز شد و مدتی بعد به دستور سلیمانی، قاضی دادسرای جنایی تهران عکس متهم در روزنامه منتشر شد تا شاید اطلاعات مردمی بتواند ردی از مخفیگاه این زن در اختیار پلیس قرار دهد.

به‌دنبال چاپ عکس متهم در روزنامه‌ها، زن جوان که خود را در خطر می‌دید گروگان خردسالش را رها کرد و به این ترتیب امین 14 روز بعد از آدم‌ربایی به آغوش خانواده‌‌اش بازگشت. اما این پایان ماجرا نبود، چرا که تحقیقات برای دستگیری خاله آدم‌ربا ادامه یافت تا اینکه مخفیگاه این زن در یکی از خیابان‌های تهران شناسایی و او در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

کد خبر 93316

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز