شنبه ۴ آذر ۱۳۸۵ - ۱۰:۰۴
۰ نفر

پنج ماه از پایان جام جهانی 2006 آلمان می‌گذرد و اکنون "مارکو ماتراتزی" بازیکن ایتالیایی قصد دارد به رخدادهای ناخوشایند بازی پایانی برابر فرانسه و بویژه زین‌الدین زیدان پایان دهد.

به گزارش ایسنا ماتراتزی که در گفت‌وگو با روزنامه‌ی اسپانیایی مارکا شرکت کرده بود، در پاسخ به پرسشی درباره‌ی روابطش با زیدان گفت:« پس از جنگ باید بار دیگر صلح حکمفرما شود. درب منزل من همیشه به روی زیدان گشوده است.»

ماتراتزی در این گفت‌وگو به این مطلب نیز اشاره کرد که منتظر واکنش «زیزو» است:« زیدان می‌داند که چگونه باید نشانی مرا بیابد و مرا کجا پیدا کند.»

در دیدار پایانی رقابت‌های جام جهانی میان تیم‌های فرانسه و ایتالیا، ماتراتزی با توهین به زیدان جنجالی بزرگ آفرید. زیدان که آخرین دیدار خود را در جهان فوتبال تجربه می‌کرد، در واکنش به گفته‌های ماتراتزی با سر به سینه‌ی او کوبید و با کارت داور آرژانتینی بازی روبرو شد. این اخراج به قیمت نایب قهرمانی فرانسه در جام جهانی هجدهم تمام شد.

ماتراتزی اکنون با این گفته‌ها قصد دارد به این قائله پایان دهد. فیفا هم زیدان و ماتراتزی را برای انجام این رفتارها از سه و دو بازی ملی محروم کرده بود.

کد خبر 9311

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز