همشهری آنلاین: فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که با انجام رایزنی‌هایی باعث شده رای AFC درباره پرسپولیس که منجر به جریمه 3000 دلاری فدراسیون فوتبال شده به حداقل ممکن کاهش یابد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جریمه نقدی به جای محرومیت با توجه به تمهیدات فدراسیون فوتبال درخصوص باشگاه پیروزی پیرامون تخلفات تماشاگران این باشگاه در بازی لیگ قهرمانان آسیا مقابل بنیادکار ازبکستان باعث شد تا حکم کمیته انضباطی AFC در این خصوص صرفا به جریمه نقدی به میزان 3000 دلار تبدیل شود.

فدراسیون فوتبال در ادامه می‌آورد: بدیهی است مطابق مفاد آیین نامه انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، در صورتی که هواداران هر تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا (ACL) با پرتاب اشیاء متفرقه و یا مواد محترقه به داخل زمین و به کار گرفتن الفاظ ناشایست علیه اشخاص اقدام کنند، این امر موجب خواهد شد تا وفق مواد 73 تا 76 کدهای انضباطی AFC، با محرومیت‌هایی نظیر جلوگیری از بازی در ورزشگاه خانگی به همراه جریمه نقدی و یا حتی محرومیت‌های شدیدتر هم مواجه شوند.

از این رو باید مدیران محترم باشگاه‌های استقلال، ذوب آهن، مس کرمان و سپاهان اصفهان از هم اکنون تدابیر و تسهیلاتی اتخاذ کنند تا موجبات تشویق باشگاه خود را در این دوره از مسابقات، به جای تنبیهات انضباطی فراهم کنند.

کد خبر 92740

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز