گروه ادب و هنر: رسول ملاقلی‌پور به زودی به عراق می‌رود.این فیلمساز که قصد دارد «عصر روز دهم» را مقابل دوربین ببرد، هفته آینده برای انتخاب لوکیشن به کربلا می‌رود.

ملاقلی‌پور هم اکنون مشغول بازنویسی فیلمنامه «عصر روز دهم» است. این فیلمنامه که مضمون جنگی دارد با حضور بازیگران ایرانی و عراقی ساخته خواهد شد.

«عصر روز دهم» ماجرای یک خانواده خرمشهری است که دختر نوزادشان توسط یک سرباز عراقی ربوده می‌شود. محمد پسر خانواده که چهار سال دارد، این ماجرا را از یاد نمی‌برد.

25 سال بعد او یک خبرنگار و مستندساز است که برای انجام مأموریتی به عراق رفته است. او به کربلا می‌رود به جستجوی خواهر گمشده‌اش می‌پردازد.«عصر روز دهم» توسط منوچهر محمدی تهیه خواهد شد. هنوز ترکیب بازیگران فیلم مشخص نشده است.

این فیلم احتمالاً تا یک ماه آینده در خوزستان کلید خواهد خورد و پس از فیلمبرداری سکانس‌های خرمشهر و آبادان گروه به عراق خواهند رفت.در حالی که برخی از رسانه‌ها از حضور «عصر روز دهم» در بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر خبر داده بود، چنین اتفاقی بعید به نظر می‌رسد.

اگر مراحل پیش تولید طبق روال پیش‌بینی شده طی شود،  در روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر، ملاقلی‌پور در حال کارگردانی «عصر روز دهم» خواهد بود.

کد خبر 9256

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز