همشهری آنلاین: مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی گفت: از 270 موسسه غیردولتی غیرانتفاعی که تحت پوشش وزارت علوم فعالیت می‌کنند همگی تمامی مراحل قانونی برای اخذ مجوز اعم از اصولی و قطعی را دریافت کرده‌اند

رجبعلی برزویی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: تمام مراحل پذیرش دانشجو از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برای این موسسات با تأیید وزارت علوم بوده است.

وی اظهارداشت: کلیه دفترچه های راهنمای انتخاب رشته کنکورهای سراسری در رابطه با ظرفیت پذیرش دانشگاهها نیز قبل از انتشار به تأیید دفتر گسترش آموزش عالی می رسد.

مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی گفت: از این رو موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی دارای مجوز و قانونی هستند و علاوه بر وزارت علوم، شورای نظارت استانی نیز بر فعالیت آنها نظارت دارد.

وی با بیان اینکه جای هیچگونه دغدغه و نگرانی برای دانشجویان این موسسات و خانواده های آنها وجود ندارد، اظهار داشت: از سوی دیگر سیاست وزارت علوم حرکت به سمت خصوصی سازی است به همین دلیل حمایت از موسسات غیردولتی و غیرانتفاعی یکی از سیاستهای وزارت علوم خواهد بود.

برزویی با اشاره به مدارک موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی به مهر گفت: مدارک این موسسات نیز صد در صد مورد تأیید وزارت علوم و برای ادامه تحصیل و شغل یابی مانند سایر دانشگاههای دولتی معتبر است.

کد خبر 92454

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز