همشهری آنلاین: کارشناس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: مسیر چالوس، کرج حد فاصل چالوس تا مرزن آباد به علت رهاسازی سنگ‌های معلق و پاکسازی سطح جاده از صبح روز پنجم مهر تا ساعت 17 روز ششم، مسدود است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمدرضا علامی افزود: رانندگان وسائل نقلیه می‌توانند از مسیر مرزن آباد، کلاردشت،‌ عباس آباد و برعکس تردد کنند.

وی گفت: مسیر قائم شهر، ‌فیروزکوه در استان مازندران نیز به علت تعمیر پل بزرگ سفید از امروز تا چهارشنبه از ساعت6 تا22مسدود است.

علامی افزود: رانندگان وسائل نقلیه سبک در ساعت‌های یاد شده می‌توانند از داخل شهر و کامیون‌ها و اتوبوس‌ها نیز باید از مسیرهای هراز یا کیاسر،‌ سمنان تردد کنند.

وی گفت: آزاد راه تهران کرج حد فاصل پل کلاک تا پل فردیس به علت نصب پل عابر پیاده بعد از پل کلاک از ساعت 22 امشب تا 5 صبح فردا مسدود می‌شود.

علامی افزود: در ساعت های یاد شده ترافیک باند شمالی از محل خروجی پل کلاک به سمت داخل شهر کرج (بلوار خلج) و در ادامه به سمت طرف پل فردیس و از ورودی پل فردیس مجددا وارد آزاد راه می‌شود.

وی گفت: همچنین ترافیک باند جنوبی نیز، از طریق خروجی پل فردیس به سمت جاده مخصوص هدایت و از ورودی پل کلاک مجددا وارد آزادراه می‌شود.

علامی افزود: مسیر ایلام - اسلام آباد در استان ایلام به علت حذف نقطه پرحادثه گردنه قلاجه از ساعت 16 امروز تا 8 فردا مسدود می‌شود.

وی گفت: رانندگان وسائل نقلیه در ساعت‌های یاد شده میتوانند از مسیرهای ایلام - پل سیمره - اسلام آباد و یا ایلام - ایوان - گیلانغرب - اسلام آباد تردد کنند.

علامی افزود: تونل رباط سفید در کیلومتر 28 مسیر تربت حیدریه - مشهد برای انجام عملیات راهداری امروز و فردا از ساعت 8 تا 15مسدود است و تردد از کنار گذر تونل انجام می‌شود.

وی گفت: خط دوم مسیر گناباد - تربت حیدریه در استان خراسان رضوی به علت رفع نقطه پرحادثه در محدوده کیلومتر 8 تا 37 از امروز به مدت 15 روز از ساعت 8 تا 18 به صورت مقطعی مسدود می‌شود.

علامی افزود: در مسیر کاشمر - نیشابور در محدوده کیلومتر 10 تا 20 به علت اجرای عملیات راهداری، تردد وسائل نقلیه از ساعت7:30 دقیقه تا 14با محدودیت انجام می‌شود.

وی گفت: مسیر اردبیل،‌ خلخال حد فاصل گنجگاه - سرخ آباد نیز به علت اجرای عملیات راهسازی تا اطلاع بعدی مسدود است و رانندگان باید با توجه به علائم هشدار دهنده از مسیر انحرافی احداثی تردد کنند.

شماره تلفن های گویای88925252 و141(وزارت راه و ترابری) به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی آخرین وضع راه هاست.

کد خبر 91311

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز