گروه ورزشی: تیم اوساسونا در دیداری حساس و دشوار به مصاف تیم وایادولید خواهد رفت

تیم اوساسونا در سه دیدار قبلی‌اش به بردی در لالیگا دست نیافته و کاماچو به همین دلیل حتی در دیدار خارج از خانه امشب تیمش برای کسب پیروزی تحت‌فشار قرار دارد. شجاعی در رابطه با شرایط اوساسونا و آخرین وضعیت این تیم با همشهری صحبت می‌کند و به سئوالات پاسخ می‌دهد.

  • در مورد بازی امشب تیم‌تان بگویید.

مطمئنا در این دیدار خارج از خانه اولویت اول ما پیروزی خواهد بود. بدون‌شک بازی خارج از خانه و کسب 3 امتیاز در این دیدار مشکل برای ما به راحتی میسر نخواهد شد  اما از آنجا که در سه دیدار گذشته تنها یک امتیاز به دست آورده‌ایم، فقط با انگیزه شکست حریف مقابل آنها قرار می‌گیریم و می‌خواهیم اولین پیروزی خود را برابر وایادولید جشن بگیریم.

  • اما در سه دیدار قبلی‌، اوساسونا به هیچ وجه نتایج راضی‌کننده‌ای کسب نکرده است.

درست است اما وایادولید تیمی نیست که بازیکنانش به لحاظ فردی و تاکتیکی برتری چندانی نسبت به تیم ما داشته باشد و در مجموع فاصله‌ زیادی بین تیم ما و وایادولید وجود ندارد. تمام این مسائل باعث شده تا ما به شکست دادن این تیم حتی در خانه‌اش نیز امیدوار باشیم.

  • نظر سرمربی در مورد بازی تو مقابل سویا که به شکست 2 بر صفر شما منجر شد، چه بود؟

متاسفانه در خانه مغلوب حریف قدرتمندمان شدیم، اما کاماچو در پایان بازی گفت که از نمایش من کاملا راضی بوده است.

  • نگرانی زیادی در رابطه با اوساسونا وجود دارد و برخی این تیم را نامزد سقوط می‌دانند.

ما در این فصل به دنبال شگفتی نیستیم،‌ اما منتقدان اوساسونا نباید تیم ما را تنها با سه بازی مورد نقد و بررسی قرار دهند. سال قبل در شرایطی که تیم ما وضعیت‌اش بدتر از امسال بود در لالیگا ماند، در این فصل نیز تنها پلاسیل از اوساسونا جدا شده است و حفظ اسکلت تیم، ما را به آینده تیم‌مان امیدوار کرده است.

  • در دیدار قبلی غیبت نکونام چقدر به ضرر اوساسونا تمام شد؟

مسلما جواد نکونام یکی از ارکان و ستون‌های اصلی تیم ما محسوب می‌شود و غیبتش واقعا به تیم ما ضربه زد، اما در دیدار قبلی خودم شخصا در پست فوروارد بازی خوبی را به نمایش گذاشتم. در دیدار قبلی موقعیت‌هایی نیز برای گل زدن داشتم اما شانس نداشتم.

  • شاخصه تیم وایادولید چیست؟

این تیم در خط دفاع و خط هافبک بازیکنان بسیار خوبی دارد. بازیکنانی که از هماهنگی خوبی نیز با یکدیگر برخوردارند اما شخصا اعتقاد دارم خط حمله آنها مانند خط دفاع و هافبکش پرقدرت نیست و ما تمام سعی و تلاشمان را خواهیم کرد تا از نقاط ضعف میزبان به بهترین شکل استفاده کنیم و به اولین پیروزی‌مان دست یابیم. از سوی دیگر بازگشت جواد نکونام نیز از دیگر مسائلی است که به ما این امیدواری را می‌دهد تا با قدرت کامل و اتکا بر بازیکنان بتوانیم حریف را شکست دهیم.

  • امسال فکر می‌کنی چه تیمی عنوان قهرمانی لالیگا را کسب خواهد کرد؟

من فکر می‌کنم امسال هم تیم‌های بارسا و رئال تنها شانس‌های قهرمانی هستند و مانند سال قبل فاصله زیادی با تیم‌های دیگر دارند. اما به جهت تقویت رئال مادرید نسبت به فصل گذشته و از سوی دیگر حضور پرقدرت بارسا در این فصل واقعا دشوار است که از بین این دو تیم بتوان یک تیم را به عنوان قهرمان معرفی کرد.

  • در رابطه با دیدارهای پیش روی تیم ملی چه صحبتی داری؟

به نظر من تیم ما باید دیدارهای تدارکاتی زیادی را برای موفقیت در جام‌ملت‌ها برگزار کند. تیم ما در دیدار برابر ازبکستان بازی بدی ارائه نداد، اما 10 نفره شدن حریف واقعا کار ما را سخت کرد. من معتقدم تیم ملی برای موفقیت بیشتر در جام‌ملت‌ها باید به روند بازی‌های تدارکاتی‌اش ادامه دهد و ترسی از شکست‌های احتمالی در این مسابقات نیز نداشته باشد.

کد خبر 91039

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز