مرکز اطلاع‌رسانی فاتب درباره عملیات دستگیری گرونگانگیران گفت: در یک اقدام ضربتی با هماهنگی‌های انجام شده ۶ نفر گروگان‌گیر که همگی از اتباع خارجی بودند، دستگیر و به همراه آلات مکشوفه اقدام مجرمانه‌شان، شامل قمه و قداره، تحویل مقام قضایی شدند.

گروگانگیری

به گزارش همشهری آنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی فاتب درباره عملیات دستگیری گرونگانگیران گفت: گروگان‌گیرها با قطع یک بند از انگشت دست گروگان، سوزاندن نقاطی از بدن وی، تهیه فیلم از این اقدام جنایتکارانه و ارسال به خانواده وی، در صدد باج‌گیری بودند که در یک اقدام ضربتی با هماهنگی‌های انجام شده ۶ نفر گروگان‌گیر که همگی از اتباع خارجی بودند، دستگیر و به همراه آلات مکشوفه اقدام مجرمانه‌شان، شامل قمه و قداره، تحویل مقام قضایی شدند.

کد خبر 902601

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • سید IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۲
    42 0
    چرا ما باید تن وبدنمون از وجود افغانیها و پاکستانی ها غیر مجاز تو داخل خاک ایران بلرزه...
    • هموطن IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
      13 0
      چون امنیت داریم
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۲
    28 3
    همین ها ، پلیس و نیروهای امنیتی هستند که از شرف ایرانی دفاع می کنند .
  • رضا رضایی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۲
    15 0
    گروگانگیر اعدام و بس
  • عبدالرضا غیایی شاملو IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۲
    25 1
    همچین میفرمایید اتباع خارجی انگاری که شهروندان سوئیس، نروژ، سوئد و اینجور کشورها بودند همه می‌دانیم اتباع خارجی کشور ما افغانها میباشند که سالهاست برای ملت ایران مشکل ساز شده اند
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۲
    15 0
    اتباع عزیز از کشور دوست و همسایه افغانستان
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۲
    15 1
    همونجا اعدامشون کنید درس عبرتی باشه برای بقیه شون
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۲
    15 1
    قوه قضائیه باید مجازات های بازدارنه برای جرم های خشن و اختلاس در نظر بگیرد .
  • نیما IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۲
    21 1
    افغانها رو بیرون کنید 'ما امنیت میخواییم
  • محمد IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    8 8
    تا وقتی فقر بیداد می کند.ظلم و ستم و تجاوز هم بیداد می کند
    • پیشگو IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
      3 0
      یعنی تو میگی هر کی که فقیر باشه باید یه بیگناه رو با سوزاندن و قطع دست شکنجه کنه تا ثروتمند بشه؟!خودت یا خانوادت رو بذار جای گروگان تا بفهمی چی میگم
  • FR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    2 0
    چون اونها بابت ایرانی شدن 100 میلیون میدن تمام خدماتشونم رایگانه