دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۸۸ - ۰۹:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: پینگ‌پنگ باز ایرانی در مسابقات بین‌المللی پرتغال درخشید.

نوشاد عالمیان قهرمان مسابقات بین‌المللی جوانان پرتغال شد.

به گزارش ایسنا، نوشاد عالمیان، نماینده‌ جوان ایرانی حاضر در مسابقات بین‌المللی پینگ پنگ جوانان پرتغال در شهر مادیرا موفق شد عنوان قهرمانی سیزدهمین دوره‌ این رقابت‌ها را از آن خود کرده و جایزه‌ نقدی 15 هزار دلاری این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

ملی‌پوش ایران در فینال این رقابت‌ها موفق شد پینگ‌پنگ بازی از ژاپن را مغلوب کرده و مدال طلای این رقابت‌ها را برگردن آویزد.

عالمیان در مرحله‌ نیمه نهایی توانسته بود با نتیجه‌ چهار بر دو "کوهی موریموتو" از ژاپن را که رنکینگ 26 جوانان جهان را در اختیار دارد و چندی پیش نوشاد عالمیان را در فینال مسابقات فان‌چال پرتغال شکست داده بود، ببرد و راهی دیدار پایانی این رقابت‌ها شود.

عالمیان چند روز پیش در تور حرفه‌ای فان چال پرتغال که در افزایش رنکینگ جهانی بازیکنان نیز تاثیر داشت، مقابل این حریف ژاپنی با نتیجه‌ چهار بر دو در فینال مغلوب شد و از کسب نشان طلای این مسابقات بازماند.

براین اساس نماینده‌ جوان ایران که به دعوت فدراسیون جهانی در برنامه‌ ویژه‌ توسعه‌ پینگ پنگ در میان جوانان مناطق مختلف جهان شرکت داشت، توانست در دو دوره‌ مسابقات پیاپی در کشور پرتغال یک نشان طلا و یک نشان نقره را از آن خود کند.

کد خبر 89785

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز