شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۶
۰ نفر

حمید هیدارن: مس کرمان یکی از نمایندگان فوتبال باشگاهی ایران در رقابت‌های فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا است

تیمی که در لیگ 87 خوش درخشید و با حضور در رتبه سوم جدول پایانی آن مسابقات، همه نگاه‌ها را به خود جلب کرد. اما در شروع لیگ 88 شاهد بروز چهره دیگری از مسی‌ها هستیم.

آنها تا قبل از بازی هفته چهارم مقابل پاس همدان با یک تساوی و دو باخت، در قعر جدول رده‌بندی حضور داشته و اصطلاحاً حال و روز خوبی ندارند.

در این رابطه پای صحبت‌های عبدالرضا برهانی‌نژاد مدیرعامل باشگاه مس کرمان نشستیم تا از زبان او جویای احوال کنونی نماینده استان در لیگ برتر فوتبال شویم:

  •  قعرنشینی در پایان هفته سوم لیگ 88 آن چیزی نیست که هواداران مس کرمان بتوانند با آن خیلی ساده کنار بیایند. به نظر اوضاع چندان بر وفق مراد نیست!

برخلاف ذهنیت‌های ایجاد شده به نظر من اوضاع مس چندان هم نگران‌کننده نیست و ما روزهای خوب گذشته را مجددا تکرار خواهیم کرد. نتایج هفته‌های اول بیشتر به خاطر ناهماهنگی بازیکنان و نیز قرعه سخت 3 بازی نخست مس کرمان رقم خورد.

ما 2 بازی بیرون از خانه به میدان رفتیم و در دیدار نخست هم مقابل پرسپولیس قرار گرفتیم. اینها هیچ‌یک نشان از ضعف کادر فنی و بازیکنان ندارد و به مرور زمان حرف مرا به شما ثابت خواهد کرد.

  • به نظر خودتان در فصل نقل و انتقالات مشکلی متوجه عملکرد باشگاه نبود؟

ما در حد توان و بضاعت خود یارگیری کردیم و تلاشمان این بود که بازیکنان خوبی جذب کنیم. البته چند یار تاثیرگذار خود را از دست دادیم و همانطور که می‌دانید در بازی نخست 6 نفر از بازیکنان اصلی درون زمین، کسانی بودند که امسال به جمع ما اضافه شده‌اند. با تمام این مسائل من و اعضای کادر فنی معتقدیم تیم خوبی داریم و با گذشت زمان ضمن دستیابی به هماهنگی مطلوب، نتایج اول فصل را جبران خواهیم کرد.

  •  البته ایراداتی هم به نحوه یارگیری‌های تیم وارد آمده است از جمله اینکه میزان آمادگی بازیکن برزیلی اضافه شده به مس در فصل جدید به صورت یک سئوال بی‌پاسخ برای اهالی فوتبال درآمده است!

اگر منظورتان از بازیکن برزیلی «جیووانی» است باید بگویم او از بهترین‌های ما بوده و در بازی با استقلال اهواز هم خوب عمل کرد. به نظر من جیووانی یکی از بهترین خارجی‌هایی است که به فوتبال ما آمده و در صورت آشنا شدن با جو فوتبال ایران، خیلی چیزها را ثابت می‌کند. او 3 فصل پیاپی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا توپ زده و قاعدتاً نمی‌تواند بازیکن ناآماده‌ای باشد.

  •  مسائل مالی مربوط به بازیکنان حل شد؟ گفته می‌شود هنوز بابت برخی قراردادهای فصل قبل به عده‌ای از بازیکنان بدهکار هستید.

این مقدار بدهی خیلی زیاد نیست و ظرف یکی دو هفته آینده با بازیکنان طلبکار تسویه‌حساب فصل گذشته را انجام خواهیم داد. اما خوشبختانه مشکلات مالی هم حل شد و یا حتی مقداری از مبلغ قراردادهای امسال را هم به حساب بازیکنان واریز کرده‌ایم که درصد آن برای بازیکنان متفاوت بوده است.

  • فکر می‌کنید تیم چه زمانی به شرایط فصل قبل بازمی‌گردد؟ ضمن اینکه شما لیگ قهرمانان آسیا را هم پیش‌رو دارید.

این امر را به کادر فنی واگذار کرده‌ام و مطمئنم مس کرمان شرایط واقعی خود را در کوتاهترین زمان ممکن باز خواهد یافت. ما با یک برد در لیگ 88 به خود خواهیم آمد و روزبه‌روز بهتر می‌شویم.

ضمنا یادتان باشد که چهره واقعی تیم‌ها از هفته‌های ششم و هفتم مشخص خواهد شد و چه بسا تغییرات عمده‌ای در جایگاه فعلی تیم‌ها رخ دهد. فصل پیش را به خاطر می‌آورید؟ توضیح اضافه نمی‌دهم، فقط می‌گویم وضع نهایی جدول رده‌بندی را با آنچه در هفته‌های ابتدایی لیگ 87 اتفاق افتاد مقایسه کنید. خودتان منظورم را متوجه می‌شوید.

همشهری استانها  

کد خبر 89585

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز