مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر کل دفتر امور زنان سازمان بهزیستی گفت: ثبت نام سهام عدالت زنان سرپرست خانوار غیر پوشش نهادهای حمایتی تا 17 شهریور ادامه دارد و پیش بینی شده در این مرحله 120 هزار نفر برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کنند

دکتر فرید براتی در گفتگو با خبرگزاری مهر در مورد ثبت نام سهام عدالت زنان سرپرست خانوار غیر تحت پوشش افزود: از ابتدای هفته جاری ثبت نام سهام عدالت آغاز شده و تا دو هفته نیز ادامه دارد و براساس اعلام قبلی زنان سرپرست خانوار می توانند به مراکز اعلام شده در محل سکونت خود مراجعه کنند.

براساس اعلام سازمان بهزیستی در برخی از استانها مانند تهران به دلیل جمعیت بالای آن در تعدادی از مجتمعهای سازمان بهزیستی نیز ثبت نام انجام می شود و در این مرحله به منظور شناسایی و آمار دقیق افراد واجد شرایط مشمول دریافت سهام، زنان سرپرست خانوار غیر شاغلی که تحت پوشش هیچ نهادی نیز نیستند باید مدارک لازم خود و خانواده شان را تحویل دهند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده‌ سازمان بهزیستی در ادامه تاکید کرد: البته برای کارکنان و مددجویان موسسات خیریه مهلت ثبت نام تا 19 شهریور ماه خواهد بود.

براتی با اشاره به اینکه براساس برآوردهای اولیه پیش بینی شده است در این مرحله 120 هزار زن سرپرست خانوار همراه با اعضای خانواده شان برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کنند، گفت: البته این آمار سازمان خصوصی سازی است و پیش بینی ما در سازمان بهزیستی کمی بیش از آمار اعلام شده است.

این مسئول در سازمان بهزیستی در مورد بی نظمی ایجاد شده در ثبت نام سهام عدالت زنان سرپرست خانوار گفت: بی نظمی که وجود ندارد اما چنانچه در حد کمی نیز باشد مربوط به ناهماهنگی میان دستگاههای دیگر است و ربطی به بهزیستی ندارد.

کد خبر 89583

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز