دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۱
۰ نفر

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به آغاز طرح انضباط اجتماعی در منطقه6 شهرداری تهران از استقرار 5پایگاه پلیس و حضور 500 مامور در محدوده اجرای این طرح خبر داد.

سرهنگ خانچرلی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: در ادامه اجرای طرح انضباط اجتماعی که از ابتدای سال‌جاری در مناطق 3 و 12 تهران آغاز شده بود از ساعت 7 صبح دوشنبه این طرح در منطقه6 شهرداری در 3مرحله آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول در منطقه 6 تهران 9مسیر مشمول اجرای این طرح می‌شوند، افزود: در خیابان‌های انقلاب، ولیعصر، مطهری، مفتح، حافظ، کریمخان، سپهبد قرنی، طالقانی و استاد نجات‌الهی به طول 5/16 کیلومتر طرح انضباط اجتماعی هم‌اکنون اجرایی شده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مرحله دوم اجرای این طرح در منطقه6 شهرداری را مربوط به 7مسیر در بخش‌های دیگری از خیابان‌های ولیعصر، شهید بهشتی، اطراف پارک‌سوار بیهقی، احمد قصیر، خالد اسلامبولی، گاندی و سید‌جمال‌الدین اسد‌آبادی عنوان و تصریح کرد: مرحله سوم این طرح نیز در مسیرهای هشت‌گانه شامل بخشی از خیابان انقلاب محدوده کارگر تا شهید گمنام، خیابان فاطمی، بخشی از بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، حجاب و بخشی از خیابان طالقانی به طول 5/11 کیلومتر اجرا می‌شود.

کد خبر 89199

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز