همشهری آنلاین: سازمان آتش نشانی شهر تهران در مرداد ماه امسال 147 مورد عملیات بیرون آوردن انگشتر گیر کرده در انگشت شهروندان را انجام داده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی تهران با اعلام این خبر به خبرگزاری مهر گفت: به طور میانگین در هر ماه ما با تعداد زیادی تماس از سوی شهروندان تهرانی مواجه هستیم که برای بیرون آوردن انگشترهایی که در انگشت آنها گیر کرده و بیرون نمی آید کمک می خواهند.

بهروز تشکر با تاکید بر اینکه این مسئله وقت بسیار زیادی را از آتش نشانی و ماموران آن می گیرد تاکید کرد: البته با توجه به وظیفه ذاتی سازمان آتش نشانی که کمک به شهروندان در حوادث مختلف است، نمی توان از انجام این وظیفه سر باز زد و ما در این رابطه بلافاصله اقدام به کمک فرد حادثه دیده می کنیم.

این مقام مسئول در آتش نشانی تهران با اشاره به خطراتی که این حادثه برای سلامت افراد دارد تصریح کرد: با توجه به تنگی این انگشترها و ایجاد مشکل برای خون رسانی عادی، انگشت افراد بعد از مدت زمان کمی کبود، سیاه و متورم می شود که در صورت عدم اقدام فوری، ممکن است تبعات بدتری در پی داشته باشد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: با توجه به تجهیز ایستگاههای آتش نشانی شهر به انگشتربرهای بدون خونریزی، خوشبختانه بیشتر افرادی که دچار این حادثه می شوند خود به ماموران ما مراجعه و درخواست کمک می کنند و برای جلوگیری از هدر رفتن وقت با ما همکاری دارند.[آشنایی با روز آتش‌نشانی و ایمنی]

کد خبر 88915

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز