گروه ورزشی: منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی ذوب‌آهن بعد از بازی با استیل‌آذین در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا نکرد که همین موضوع باعث ناراحتی خبرنگاران اصفهانی شد...

 و آنها حتی حضور در کنفرانس مطبوعاتی سرمربی ذوب‌آهن را در بازی‌های آینده تحریم کردند. گفته می‌شود خبرنگاران اصفهانی دیگر در کنفرانس‌های ابراهیم‌زاده شرکت نخواهند کرد، هرچند که سرمربی ذوب‌آهن در مورد این موضوع با ملایمت خاصی حرف می‌زند. ابراهیم‌زاده در این خصوص و مسائل مختلف دیگر با همشهری گفت‌وگو کرد.

  • عدم حضور شما در کنفرانس مطبوعاتی باعث ناراحتی خبرنگاران شد. در مورد این موضوع صحبت می‌کنید؟

من به خیلی از دوستان گفتم که نمی‌توانم در این کنفرانس حاضر شوم چرا که شرایط مناسبی نداشتم و چون روزه بودم حالم خوب نبود. حتی به شخصی که کنفرانس را هماهنگ می‌کند، گفتم که از خبرنگاران عذرخواهی کند.

  • ولی گویا آنها شما را تحریم کرده‌اند.

به هرحال آنها صاحب اختیار هستند. خبرنگاران هم از ما تمجید می‌کنند هم انتقاد که هر دو حالت جنبه حمایتی  را دارد و حق می‌دهم که آنها مرا تحریم کنند.

  • این حرف‌ها کنایه نیست؟

خیر، کنایه نیست. آنها حمایت می‌کنند و حق دارند که مرا تحریم کنند. هیچ مشکلی نیست.

  • وضعیت ذوب‌آهن چطور است؟

ما کارمان را انجام می‌دهیم و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی و آمادگی بدنی شرایط ایده‌آلی دارند. امیدوارم این هفته هم مقابل ابومسلم نتیجه خوبی بگیریم.

  • فکر می‌کنید ذوب‌آهن امسال قهرمان شود؟

امسال همه تیم‌ها برای قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول تلاش می‌کنند و کسب سهمیه آسیا رقابت را فشرده‌تر کرده است. ما تلاش می‌کنیم  بهتر از سال گذشته باشیم و قهرمان شویم تا اتفاقات تلخ  گذشته را فراموش کنیم.

  • اگر امسال هم سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشیده شود و شما هم شانس داشته باشید، فکر می‌کنید که این بار همه چیز به نفع ذوب‌آهن تمام شود؟

ما باید مراقب باشیم تا اتفاقات سال قبل تکرار نشود. باید از تجربیات گذشته به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. ما تلاش می‌کنیم و امیدواریم هر تیمی شایسته بود قهرمان شود.

  • فکر می‌کنید چه عاملی باعث شد تا قهرمانی را از دست بدهید؟

روز آخر جوی ایجاد شده بود که همه کار را تمام شده می‌دانستند و همین موضوع ذهنیت‌ها را عوض کرد. من خیلی سعی کردم که این جو را تغییر بدهم ولی در نهایت همه چیز عوض شد. در ضمن گلی که در دقیقه 5 خوردیم شرایط روحی بازیکنان را خراب کرد.

  • هنوز بابت از دست دادن آن قهرمانی ناراحتید؟

من فقط به این فکر می‌کنم که دیگر آن اشتباهات را تکرار نکنم.

کد خبر 88608

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز