همشهری آنلاین: رئیس سازمان خصوصی سازی گفت زنان سرپرست خانوارغیر شاغل، کارگران روزمزد ساختمانی شهری و قالیبافان شهری از جمله افراد جدید مشمول دریافت سهام عدالت هستند

غلامرضا حیدری کرد زنگنه در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر با اعلام این خبر افزود: حدود دومیلیون و سیصد هزار نفر دیگر از جمعیت کشور به مشمولان دریافت سهام عدالت افزوده می شوند.

( کارگران ساختمانی و قالیبافان روستایی پیش تر سهام عدالت دریافت کردند).

وی موسسات خیریه، مددجویان و زندانیان آزاد شده‌ای که زیر پوشش مراکز مراقبت پس از خروج از زندان هستند و نیز تعدادی از درخواست‌های مردمی مورد تائید را از دیگر گروه‌های جدید مشمول دریافت سهام عدالت اعلام کرد.

رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه تا کنون برای بیش از چهل میلیون و 863 هزار نفر دعوت نامه دریافت سهام عدالت ارسال شده است، درباره میزان پرداخت سود به سهامداران عدالت اظهارداشت: ازمجموع 12 میلیون و 685 هزار واجد شرایط دریافت سود سهام عدالت، تاکنون بیش از 10 میلیون و 956 هزار نفر سود سهام خود را دریافت کرده‌اند.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تا کنون هزارو672 میلیارد تومان سود میان دارندگان سهام عدالت تقسیم شده است و هزارو نود و چهار میلیارد تومان هم سود ازشرکت‌ها دریافت شده که پس از انجام مراحل قانونی میان دارندگان سهام عدالت توزیع می شود.

کرد زنگنه با بیان اینکه همچنان 495 میلیارد تومان سود مربوط به عملکرد سال 86 از شرکت‌ها طلبکار هستیم افزود: این درحالی است که بر اساس قانون، این شرکت‌ها فقط هشت ماه پس از برگزاری مجمع و حسابرسی فرصت دارند سود تعیین شده را پرداخت کنند.

کد خبر 87745

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز