سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مایکل شوماخر که قرار بود به عنوان راننده فرمول 1 برای فراری به این ورزش بازگردد، به خاطر مشکلات جسمی انصراف داد

روزنامه تاگس آنسایگر گزارش داد، این تبعه 40 ساله سوئیسی در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد: "من دیشب باید به لوکا دی مونتزمولو (Luca di Montezemolo)، رییس فراری و استفانو دمونیچالی (Stefano Domenicali)، رییس تیم در این باره اطلاع می‌دادم که نمی‌توانم فلیپه را سوار شوم. من همه تلاش خود را کردم که بازگردم، اما متاسفانه نشد. درد گردن من با وجود مداوای انجام گرفته،‌ هنوز خوب نشده است."

دلیل شوماخر برای انصراف به چند ماه پیش برمی‌گردد. او می‌گوید: "پس از تصادف ماه فوریه که موجب شکستگی سر و گردن من شد، هنوز بهبود نیافته‌ام. به همین خاطر گردنم نمی‌تواند فشارهای زیاد فرمول 1 را تحمل کند. این را در جریان آزمایش‌هایی که در دو هفته گذشته بارها تکرار کردم، متوجه شدم. آزمایشی که بعدازظهر دیروز انجام دادم هم به وضوح بر این وضع صحه می‌گذارد."

شوماخر می‌افزاید: "من عمیقا ناراحت هستم. از جوانان فراری و همه هوادارانش عذرخواهی می‌کنم. یک بار دیگر باید بگویم هر آنچه در توانم بود انجام دادم، اما نشد. خیلی دوست داشتم با فلیپه مسابقه دهم."

کد خبر 87576

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز