همشهری آنلاین: تیم فوتبال بانوان بندر انزلی جمهوری اسلامی ایران که در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی فوتبال بانوان پاکستان شرکت کرده است با پیروزی بر تیم های بلوچستان یونایتد و ایالت سرحد پاکستان به مرحله یک چهارم نهائی این مسابقات راه یافت.

 به گزارش واحد مرکزی خبر از اسلام آباد، قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان ایران که در دومین مسابقه خود تیم ایالت سرحد پاکستان را با برتری 12 بر صفر مغلوب کرد با این پیروزی به راحتی مقام نخست را در گروه سی به خود اختصاص داد.

تیم کشورمان سه روز پیش نیز در نخستین مسابقه خود تیم بلوچستان یونایتد را با برتری 8 بر صفر مغلوب کرده بود.

در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی فوتبال بانوان پاکستان 15 تیم در چهار گروه حضور دارند.

تیم های علوم ورزشی و اچ.ای.سی از گروه آ تیم‌های جوانان ستاره‌های طالع و واپدا (اداره آب و برق) از گروه بی  تیم‌های بانوان (بندر انزلی) جمهوری اسلامی ایران و بلوچستان یونایتد از گروه  سی  و تیم‌های پنجاب و باشگاه دیا شهر کراچی از گروه  دی وارد مرحله یک چهارم نهائی شده‌اند.

آقای طاهر یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال اسلام آباد در گفتگوی اختصاصی با واحد مرکزی خبرگفت: تیم جمهوری اسلامی ایران 15 مرداد با تیم اچ.ای.سی (کمیسیون آموزش عالی پاکستان) در مرحله یک چهارم نهائی رقابت خواهد کرد.

مسابقات یک چهارم نهائی 15 و 16 مرداد مسابقات نیمه نهائی 18 مرداد و مسابقه نهائی20 مرداد در استادیوم جناح اسلام آباد برگزار خواهند شد. 

کد خبر 87083

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز