مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۵
۰ نفر

گروه شهری: شهرداری تهران تورهای ری گردی ویژه بانوان را راه‌اندازی کرد

پیش‌بینی می‌شود در این تورها تا پایان امسال بیش از 22 هزار نفر از بانوان شهر تهران به‌صورت رایگان از آثار تاریخی و باستانی شهر ری بازدید کنند.

زهرا مشیر مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران درمراسم افتتاحیه تورهای گلگشت بانوان که در منطقه 20 برپاشد با اشاره به تاکید محمد باقر قالیباف شهردارتهران برای توجه و فعالیت ویژه در مناطق جنوبی شهر تهران گفت: به تعبیری این برنامه را می‌توان ری گشت نامید زیرا محوریت این تور زیارت حرم حضرت عبدالعظیم قرارداده شده است.

مشیرهمچنین از را ه اندازی نخستین مجموعه فرهنگی ویژه بانوان با عنوان خانه شهربانو در منطقه 20 خبر داد و افزود: این مرکز در محله حمزه آباد شهرری را ه اندازی می‌شود.

به گفته مدیرکل اموربانوان شهرداری تهران ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و رفاهی به بانوان از مهم‌ترین اهداف این مجموعه است، همچنین برپایی دوره‌های آموزش خیاطی، صنایع‌دستی، زبان، رشته‌های مختلف ورزشی و ارائه خدمات رفاهی شامل کافی نت، کافی شاپ، رستوران و... از جمله کارکردهای این مرکز است.

حبیب الله غفوری معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 20 نیزگفت: شهرری قدمتی بیش از 7 هزار سال دارد.

وی با اشاره به گواه تاریخ شناسان مبنی بر وجود نظامات و محلات مختلف در این منطقه در گذشته‌های دور گفت: این اردوها می‌تواند ما را با پیشینه تاریخی این منطقه پیوند داده و ایستادگی ما را در برابر حوادث مختلف افزایش دهد.

کد خبر 86598

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز