دادستان کل کشور طی سخنانی در جمع مسئولان و پرسنل یگان ویژه نیروی انتظامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار از تلاش‌های ناجا در برقراری امنیت تقدیر کرد.

دری نجف‌آبادی در جمع مسئولان و پرسنل یگان ویژه نیروی انتظامی بیان داشت: مردم باید احساس کنند پلیس در خدمت آنها و نه در برابر آنهاست.

تامین امنیت روانی مردم در گرو انضباط و قانونمداری پلیس است و هیچ دستگاه و ارگانی نباید خود را ورای قانون تصور و حریم قانون را نقض کند.

وی قانون را شالوده تنظیم روابط و مناسبات جامعه با دولت دانست و گفت: اقتدار کشور در گرو اعتماد مردم و ایمان به ارزش‌ها و اصولی است که خونبهای شهیدان و ثمره مجاهدت ملتی خستگی ناپذیر و ظلم ستیز است و همه باید از اقتدار ملی و عزت و بالند گی و خودباوری کشور صیانت کنیم و اختلاف سلیقه‌ها را به‌عنوان یک فرصت در خدمت اعتلای کشور قرار دهیم.

دادستان کل کشور افزود: در نظام اسلامی تامین امنیت، نه با خشونت و ارعاب که با التزام به آزادی و کرامت انسانی به‌دست می‌آید و هیچ توجیهی برای خدشه به کرامت انسان‌ها قابل‌قبول نیست و نباید حقوق افراد ولو متهمین را نادیده انگاشت و فراتر از قانون حرکت کرد بلکه قانون فصل‌الخطاب و راهگشاست.

کد خبر 86584

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز