گروه شهری: سیدعزت‌الله ضرغامی درباره واکنش صدا و سیما به صحبت‌های اخیر رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما درباره ممنوعیت فعالیت استودیو شهر به خبرگزاری مهر گفت: «پاسخ این مطلب را مدیر شبکه تهران اعلام کرد.

مدیریت این رادیو با صدا و سیماست و صدا و سیما وظیفه خودش را به جای دیگر واگذار نمی‌کند.»
رئیس رسانه ملی  در ادامه افزود: «ما با تمام دستگاههای دولتی و دیگر دستگاهها برای انجام وظائف ذاتی خودمان همکاری می‌کنیم. بنابراین در مسائل شهری، ترافیک و نیروی انتظامی می‌توانیم از امکانات دستگاههای دیگر استفاده کنیم تا سرویس دهی بیشتری داشته باشیم. فکر می‌کنم سوءتفاهم این بود که دوستان تصور می‌کردند مدیریت این شبکه با شهرداری است.»

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تهران نیزگفت:  راه اندازی استودیو صدای شهر گام موثری در راستای تحقق شعار کلیدی شهروند مسئول، مدیر پاسخگو است و این استودیو همانطور که از نامش پیداست، پژواک صدای رسای شهروندان تهرانی است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، علیرضا جدایی در واکنش به طرح موضوع توقف فعالیت استودیو صدای شهر گفت:  این استودیو بر اساس توافق و تفاهمی مشترک بین رادیو تهران و شهرداری ایجاد شده و وظیفه اطلاع رسانی درخصوص مسائل شهر تهران را برعهده دارد و شهرداری صرفاً مکانی تجهیز شده را در اختیار رادیو تهران قرار داده و تمامی مراحل تولید و پخش برنامه‌ها از این استودیو توسط رادیو تهران و عوامل تخصصی آن صورت می‌گیرد.
وی درخصوص محل استقرار استودیو صدای شهر گفت:  پیشنهاد اولیه شهرداری راه اندازی این استودیو در محل رادیو تهران بود اما مدیریت رادیو تهران با اشاره به اینکه ساختمان معاونت ترافیک شهرداری به دلیل مجهز بودن به دوربین‌های ترافیکی و امکان استفاده از این دوربین‌ها برای مسائلی غیر از ترافیک نظیر نحوه خدمات رسانی در شهر، کیفیت نظافت معابر و...و انعکاس آن‌ها در رادیو تهران، پیشنهاد راه اندازی این استودیو در ساختمان معاونت ترافیک را داد که بر این اساس اقدام به راه اندازی این استودیو در محل معاونت حمل و نقل و ترافیک کردیم.
این مقام مسئول با اشاره به نحوه تبلیغات آغاز به کار استودیو صدای شهر در تهران گفت:  در تمامی تبلیغات صورت گرفته هیچ اشاره ای به راه اندازی رادیویی مستقل نشده و تنها راه اندازی استودیویی به نام  صدای شهر  به شهروندان نوید داده شده و در همه تبلیغات انجام شده آرم شبکه رادیویی تهران و موج این رادیو به وضوح قابل مشاهده است.مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تهران با قدردانی از همکاری رادیو تهران در جهت ایجاد فرصت طرح مسائل و مشکلات برای شهروندان تهرانی اظهار کرد:  پرداختن به مسائل و مشکلات شهروندان و ایجاد فرصتی برای طرح و پیگیری این مشکلات، دغدغه همگان است که خوشبختانه با همکاری سازمان صدا و سیما و شهرداری این امکان ایجاد و راه اندازی استودیو صدای شهر محقق گشت.
در این‌باره پنج‌شنبه گذشته مدیر رادیو تهران  نیزگفت که برنامه‌های رادیویی «صدای شهر» توسط نیروهای سازمان صدا و سیما مدیریت می‌شود.
وی در گفت‌وگویی مطبوعاتی دلیل ایجاد این ذهنیت که رادیو صدای شهر متعلق به شهرداری است را برخی شبهات به‌وجود آمده دانست.
سکینه احمدی گفت: موضوع این استودیو مقوله جدیدی نیست و مانند سال‌های گذشته است که در سازمان ترافیک، استودیویی ایجاد شد و اطلاعات مربوط به گره‌های ترافیکی در ساعات روز به اطلاع مردم رسانده می‌شود، اما این استودیوی جدید که در همان محل مستقر شده، با نگاهی کارشناسانه، مسائل شهری، خدمات شهری و رابطه مردم با مدیریت شهری را دنبال می‌کند.
او تصریح کرد: این استودیو از سوی کارشناسان صدا و سیما نصب شده و به‌وسیله نیروهای شبکه رادیویی تهران اداره می‌شود و موج در نظر گرفته شده برای آن، همان موج رادیو تهران است.
کد خبر 8608

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز