همشهری آنلاین: پیش فروش مرحله پایانی بلیت قطار‌های مسافری برای تعطیلات تابستان 88 از صبح روز 30 تیرماه به طور همزمان از طریق مراکز فروش سراسر کشور و همچنین سایت اینترنتی رجا آغاز ‌شد.

اسدالله کریمی مدیرعامل شرکت قطارهای مسافری رجا در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر در این باره توضیحاتی داد و گفت: در این مرحله، بلیت قطارها برای دوره زمانی اول شهریور تا 10 مهر پیش فروش می‌شود.

وی از ویژگی‌های مرحله پایانی پیش فروش بلیت‌ قطارها را یکپارچه، یکسان و همزمان بودن آن از طریق اینترنت و مراکز فروش سراسر کشور اعلام کرد و گفت: بر این اساس هرگونه موجودی بلیت که در مراکز فروش باشد در سامانه فروش اینترنتی نیز قابل مشاهده است.

کریمی گفت: برای جابه‌جایی مسافران در برنامه تابستانی امسال بیش از 12 میلیون صندلی، ظرفیت ایجاد شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد افزایش دارد.

مدیرعامل شرکت قطارهای مسافری رجا گفت: پیش فروش بلیت قطارهای بین‌المللی نیز برای دوره زمانی اول شهریور تا 10 مهر از ساعت 8:30 چهارشنبه 31 تیر از طریق مراکز فروش بلیت قطار در سراسر کشور عرضه می‌شود.

هموطنان برای اطلاع از آخرین وضع موجودی بلیت، آدرس دفاتر فروش با شماره تلفن 139 (سامانه ارتباط با مشتری رجا) به صورت شبانه روزی تماس بگیرند و یا به پایگاه اطلاع رسانی این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.

کد خبر 85913

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز