سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد:‌ جزایر سه گانه ایرانی جزو لاینفک و ابدی خاک ایران است و خواهد بود. ایران اجازه مداخله و اظهارنظر هیچ طرفی را در ارتباط با این جزایر نخواهد داد و هر گونه اظهار نظر را محکوم می‌کند.

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در ادامه نیز اشاره کرد و گفت: بیانیه‌های اتحادیه عرب ساز و کار خاص خودش را در خصوص نحوه تنظیم یا تائید دیدگاه کشورهای عضو دارد.

وی گفت: ما خارج از هرگونه اظهارنظر در خصوص نحوه ساز و کار در ارتباط با تنظیم و صدور بیانیه‌های اتحادیه عرب، هر گونه اعلام موضع در ارتباط با جزایر سه‌گانه ایرانی از سوی هر مرجع، نهاد یا کشوری باشد مداخله در نظام جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌کنیم.

کد خبر 855330

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    2 1
    ما باید نیروی دریایی و موشک های ضد کشتی و ضد هوایی قدرتمندی داشته باشیم تا چشم طمع را دور کنیم از آب و خاک کشور .
  • کوروش IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 0
    هرگز و هیچگاه قسمتی از خاک سرزمین کهن و باستانی مون رو به اجانب و بیگانگان واگذار نخواهیم کرد ، هر چقدر این شیخ نشین کوچک و بی هویت میخواد تلاش کنه و زور بزنه و از بقیه ممالک برای خودش تائیدیه بگیره .اگه حتی همه دویست کشور دنیا هم ازش اعلام حمایت و پشتیبانی کنن و هر مدل سیاست و راهکاری هم که پیش بگیره ، نخواهد توانست این جزایر رو از سرزمین کهن و سربلند ما جدا کنه‌. واضحه که تائیدیه بقیه کشورها فقط در حد حرف و صحبت هست و حتی اگه شیخ نشین امارات بخواد دیوانگی کنه و از راه نظامی و اعمال خشونت بخاد عمل کنه و همه ممالک عربی هم پشتیبان و همراهش باشند ، نتیجه اش ویرانی و تخریب گسترده و همه جانبه امارات خواهد بود