دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
۰ نفر

مهاجم سپاهان می‌گوید: فعلا تمام تمرکزم روی بازی‌های سپاهان است و آخر فصل بهترین تصمیم را می‌گیرم.

شهریار مغانلو

امیرحسین اعظمی

شهریار مغانلو فصل متفاوتی را با سپاهان تجربه کرد. در شروع، سپاهان توفانی بود و خیلی‌ها با اطمینان می‌گفتند که این تیم قهرمان این فصل است. اما در نیمه‌های راه شاگردان ژوزه مورایس امتیازات حساس را از دست دادند و یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های تاریخ سپاهان از جمع مدعیان خارج شد. حالا تنها جامی که سپاهان به آن دلخوش کرده، جام‌حذفی است. البته که مغانلو این فرصت را دارد که برای دومین سال پیاپی آقای گل شود ولی او مدعی است که مهم‌تر از این عنوان، رسیدن‌ به مقام‌های تیمی است. مغانلو در گفت‌وگو با همشهری درباره سپاهان، خودش و بازی‌های پیش رو صحبت می‌کند.

  • از بازی با هوادار شروع کنیم، برد خوبی بود؟

دنبال این هستیم که در لیگ دیگر پایین‌تر از رتبه سوم نرویم و به همین دلیل باید 3امتیاز این بازی را می‌گرفتیم که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد. هوادار هم تیم خوبی است ولی ما بهتر از تیم حریف بودیم و مزد برتری‌مان را گرفتیم.

  • بازی بعدی هم با تراکتور است. تیم تبریزی جدی‌ترین رقیب شما برای کسب مقام سومی است. فکر می‌کنی می‌توانید تا پایان فصل این رتبه را حفظ کنید؟

باید خوب امتیاز بگیریم تا در همین رتبه بمانیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

  • در جام‌حذفی هم ملوان را شکست دادید و حالا یکی از شانس‌های اصلی کسب جام هستید.

بازی سختی بود ولی خدا را شکر که نتیجه لازم را به‌دست آوردیم و به جمع 4تیم برتر راه پیدا کردیم. حالا هم منتظر بازی با گل‌گهر هستیم که باید آن بازی را هم ببریم و به فینال برویم.

  • امسال در لیگ برتر یک‌بار گل‌گهر را شکست داده‌اید و یک‌بار هم به این تیم باخته‌اید. بردن آنها در جام‌حذفی راحت به‌نظر نمی‌رسد.

در آن مسابقه که به گل‌گهر باختیم، شرایط خوبی نداشتیم. داستان هر بازی متفاوت است و فوتبال را هم نمی‌توان پیش‌بینی کرد. ما قطعا هدفی جز برد نداریم، هر چند که می‌دانیم گل‌گهر هم تیم با کیفیتی است و از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد.

  • چند درصد احتمال می‌دهی سپاهان قهرمان جام‌حذفی شود؟

فوتبال را که نمی‌توان پیش‌بینی کرد ولی هدف ما چیزی جز قهرمان شدن نیست. 3تیم دیگر هم همین هدف را دارند و در نهایت تیمی قهرمان می‌شود که کمترین اشتباه را داشته باشد. در جام‌حذفی فرصتی برای اشتباه کردن وجود ندارد و باید با تمرکز بالا بازی کنیم. ما باید در این جام آبروداری کنیم و به‌خاطر مردم اصفهان و هواداران سپاهان قهرمان شویم. ما محکوم به قهرمانی هستیم، آن هم به‌خاطر هواداران.

  • در ابتدای فصل خیلی‌ها تصور می‌کردند که قهرمان لیگ برتر شوید. چرا این اتفاق رخ نداد؟

در پایان فصل و به‌موقع در این مورد صحبت خواهم کرد. خیلی‌ها هم می‌دانند چه اتفاقاتی را برای سپاهان رقم زدند. الان به گذشته فکر نمی‌کنیم و تمام تمرکز ما روی جام‌حذفی و 3بازی آخر لیگ برتر است.
با 16گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار داری. غیراز اینکه رکورد سال قبل خودت را زدی، به‌نظر می‌رسد آقای گلی در این فصل را هم قطعی کردی.
هنوز 2بازی دیگر مانده و چیزی مشخص نیست. من در زمین مسابقه هدفی جز کمک کردن به سپاهان ندارم و امیدوارم در بازی‌هایی که تا آخر فصل مانده هم همین روند را ادامه دهم. آقای گل شدن برای هر مهاجمی شیرین است ولی من موفقیت تیمی را در اولویت می‌دانم. هیچ وقت دنبال منافع فردی نیستم.

  • قراردادت با سپاهان در پایان فصل به اتمام می‌رسد؟

بله.

  • تصمیمی برای فصل بعد نگرفتی؟

نه، فعلا تمام تمرکزم روی بازی‌های سپاهان است و آخر فصل بهترین تصمیم را می‌گیرم.

  • کیفیت فنی لیگ امسال چطور بود؟

فکر می‌کنم خوب بود ولی باید خیلی تلاش کنیم تا خودمان را به چند لیگ برتر در آسیا برسانیم. فوتبال ما هنوز در بحث سخت‌افزار، زمین تمرین، استادیوم و خیلی چیزهای دیگر مشکل دارد.

کد خبر 855301

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    3 0
    دمت گرم لوطی