قیمت خودرو امروز در حال حاضر در دومین روز هفته بیشترین تلاطم‌ را در محصولات داخلی و مونتاژی دارد. بازار خودرو پس از حدود یک هفته با افت و خیز شدید همراه شد.

بازار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو، امروز، یک‌شنبه، ۶ خرداد ۱۴۰۳، در دومین روز هفته در محصولات داخلی و مونتاژی با افت و خیز کار خود را آغاز کرد. اکثر محصولات افزایش قیمت دارند، اما در این میان تعداد معدودی از آنها ارزان شدند.

همچنین قیمت ارز که از مولفه‌های مهم در بازار خودرو به شمار می‌رود باعث نوسانی شدن قیمت خودروهای داخلی و خارجی شد و به نظر می‌رسد این وضعیت در هفته پیش رو ادامه‌دار باشد.

قیمت خودروهای داخلی

تمامی محصولات داخلی برخلاف روز گذشته صعودی گزارش می‌شوند، اما در این میان تعداد کمی نیز ارزان شدند.

پژو پارس و پژو پارس سفارشی ELX از محصولات پرطرفدار ایران خودرو، هر کدام ۱۲ میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشتند و به ترتیب با قیمت ۶۵۳ میلیون تومان و ۷۱۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

تارا دستی V۱ از دیگر محصولات اقتصادی این شرکت که نسبت به هفته گذشته ۱۸ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است و به قیمت ۸۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک از دسته محصولات داخلی شرکت سایپا، هر کدام به ترتیب کاهش دو میلیون تومانی و یک میلیون تومانی را در صبح امروز تجربه کردند و به ترتیب با قیمت ۵۳۲ میلیون تومان و ۵۳۹ میلیون تومان می‌توان خرید کرد.

شاهین اتوماتیک G از دیگر محصولات نارنجی‌پوشان جاده مخصوص، با قیمت ثابت نسبت به هفته گذشته به نرخ ۸۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

افت و خیز شدید قیمت ها در بازار خودرو؛ این خودروی جذاب ۵۵ میلیون تومان ارزان شد | جدول قیمت ها

قیمت خودروهای مونتاژی

محصولات مونتاژی در دومین روز هفته نیز با افت و خیز شدید در تعدادی از آنها گزارش می‌شوند.

X۵۵ پرو از محصولات مونتاژی شرکت مدیران خودرو، نسبت به روز گذشته خود ۲۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است و به بهای یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کی‌ام‌سی K۷ و کی‌ام‌سی T۸ از دسته محصولات جذاب شرکت کرمان موتور، بدون هیچ تغییری نسبت به روز گذشته به ترتیب با قیمت یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هیوندای النترا از محصولات جذاب و لوکس شرکت کرمان موتور، با ریزش ۵۵ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۹۷۵ میلیون تومان رسید.

لاماری هیبرید از محصولات مونتاژی با افت چشمگیر ۹۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد.

افت و خیز شدید قیمت ها در بازار خودرو؛ این خودروی جذاب ۵۵ میلیون تومان ارزان شد | جدول قیمت ها

کد خبر 854929

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha