بازی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی چند صحنه بحث برانگیز داشت.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت کوپال ناظمی در دیدار پرسپولیس - استقلال خوزستان اظهار داشت: در دقیقه ۱۷ در دو صحنه پیش آمده در محوطه جریمه پرسپولیس، ناظمی به درستی دستور ادامه بازی داد و عمل خطا از سوی مدافعان پرسپولیس صورت نگرفت و مدافعین به درستی به توپ ضربه زدند و برخورد طبیعی فوتبال بود.

وی ادامه داد: در ادامه بازی و در وقت‌های تلف شده نیمه اول، هنگامی که عبدالکریم حسن تصمیم به شوت‌زنی گرفت، مهاجم هم‌تیمی‌اش در وضعیت آفساید قرار داشت و در ادامه چون آل‌کثیر روی بازی مدافعان استقلال خوزستان اثر گذاشت، به درستی کمک داور اعلام آفساید کرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان راجع به تصمیم کوپال ناظمی برای اخراج مدافع خارجی استقلال خوزستان هم تصریح کرد: در صحنه خطای ساویو روبرتو تصمیم داور درست بود، چون تکل مدافع خارجی استقلال خوزستان با بی‌پروایی همراه بود.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در واکنش به اعلام ضربه پنالتی به سود پرسپولیس گفت: وحید امیری با زیرکی پنالتی گرفت. مدافع استقلال به جای ضربه به توپ، پای مهاجم را می‌زند و امیری بدون هیچ حرکت اضافه‌ای پنالتی را از مدافع می‌گیرد و تصمیم داور درست بود.

سلیمانی در پایان در مورد صحنه مشکوک دیگری که در محوطه جریمه استقلال خوزستان رقم خورد، عنوان کرد: در این صحنه مدافع استقلال، تکل می‌زند ولی به پای مهاجم برخورد نمی‌کند و از زاویه دوربین تلویزیون تصمیم داور به ادامه بازی صحیح است، اما وضعیت پای چپ مدافع مشخص نیست که آیا برخورد داشته است یا نه؟

کد خبر 854556

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید کلباسی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    0 0
    در این درگه که گه گه که که و که که شود ناگه ، مشو غره به امروزت که از فردا نئی آگه . معنی شعر : در این دنیا که گاه گاهی ؛ کاه ، کوه و کوه ، کاه میشود ؛ به امروزت مغرور نشو که از فردا آگاه نیستی
  • دادا IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    0 0
    این نظرات مورد قبول نکونام نیست چون ازخودش را لالیگایی می‌داند وباید همه داوران طبق نظر اوقضاوت کنند والا ضد استقلال محسوب می‌شوند واستقلال درحاشیه وهویچی گری قهرمان بلا منازع ایران واسیا وجهانه