دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با انتشار اطلاعیه‌ای، ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی، نکاتی را در ۶ بند خطاب به مردم ایران اسلامی ارائه کرد.

شورای عالی امنیت ملی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در اطلاعیه شورای عالی امنیت ملی که سه شنبه شب یکم خرداد ۱۴۰۳ ارسال شده، آمده است: دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی شهادت تلخ و جانسوز خادم الرضا، حضرت آیت الله رئیسی، رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و رئیس شورای عالی امنیت ملی، و همراهان را در حادثه سقوط بالگرد، به محضر امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و نائب گرانقدرشان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

شورای عالی امنیت ملی در این اطلاعیه افزود: شهید بزرگوار، آیت الله رییسی با خدمات صادقانه و بی منت خود از ابتدای انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه شهادت خود، ثابت کرد که «خدمت به مردم و همراهی با آنان را» مهمترین و اصیل‌ترین سرمایه برای بسط و تعمیق امنیت ملی می‌شمرده است.

خدمتگزاران مردم شریف ایران اسلامی در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، توجه همگان را به نکات ذیل جلب می‌نماید:

۱ - تداوم تلاش خستگی ناپذیر همه کارگزاران امنیت ملی منطبق بر الگوی خدمت صمیمی، مخلصانه، مجاهدانه و صادقانه و امنیت ملی مردم محور رییس جمهور شهید، مورد اهتمام قرار داشته و خواهد داشت.

۲ - پاسداری از مرزها و حوزه‌های امنیت ملی همچنان تحت پایش و مراقبت جدی نهادها و دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و نیروهای مسلح است.

۳ - پشتیبانی کلیه نهادها و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، لشگری و کشوری از معاون محترم اول رییس جمهور به عنوان مدیر قوه مجریه در دوره انتقالی مورد تأکید است.

۴ - سیاست‌های سازنده جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان، با تأکید بر پیشبرد سیاست همسایگی دولت و در ادامه تلاش‌های وزیر خارجه شهید و عضو مجاهد و فعال شورای عالی امنیت ملی، جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان، همچنان با قوت تداوم خواهد یافت.

۵ - روح بلند و خون شهدای حادثه اخیر الهام بخش و دستمایه انسجام و همگرایی ملی است و رفتار عموم مردم، نخبگان و گروه‌های سیاسی نشان داد که به این سرمایه عظیم به عنوان یکی از اصلی‌ترین مقوّمات امنیت ملی بخوبی وقوف داشته و قدردان آن است.

۶ - حضور یکپارچه، گسترده و فراگیر مردم و مسئولین، گروه‌ها و طیف‌های مختلف سیاسی و اجتماعی در مراسم وداع و تشییع رئیس محترم جمهور شهید و سایر شهدای گرانقدر این حادثه، متضمن ثبات و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است.


دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی

کد خبر 854107

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha