سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰
۰ نفر

خوب به خاطر داریم سال ۸۸ یک‌سری مبارزه با فساد و دلالی‌ها در فوتبال ایران آغاز شد اما به جایی نرسید!

رشوه فوتبال فساد

به گزارش همشهری آنلاین، نکته اینجاست که اگر قبلا برخوردهای سخت و قاطعی می‌شد، امروز دیگر کسی جرأت نمی‌کرد به سمت داور خریدن و بازی درآوردن برود! پس عزیزانی که الان مشغول بررسی پرونده‌ها هستند حتما باید این نکته را در نظر داشته باشند.

برخوردی اگر هست، باید قاطع باشد وگرنه اثر ندارد. چطور پلیس به این نتیجه رسیده که جرایم رانندگی باید چندبرابر شود تا بازدارنده باشد اما به فوتبال که می‌رسد، یک عده می‌خواهند احتیاط کنند. جرم اگر ثابت شود، حتما باید برخورد سنگینی صورت بگیرد وگرنه این نظارت‌ها و مبارزه نه تنها سودی ندارد که ضرر هم دارد.

نکته دیگر این‌که یک داور رشوه‌بگیر می‌تواند همه داوران را بدنام کند و یک مقام مسئول در فوتبال می‌تواند یک فدراسیون را خراب کند پس باید مراقب تمام جوانب و حفظ آبروی افراد بود. تاکید می‌کنیم که اگر برای دادگاه و مراجع قضایی جرم ثابت شود، برخورد با تیم و باشگاه و داور، مقام فدراسیون و خبرنگار و... باید بسیار سخت و بازدارنده باشد به طوری که دیگر هیچ‌کس جرأت نکند به سمت رشوه دادن و خرید داور و... برود.

جربه پرونده‌های قبلی نشان می‌دهد برخوردها به حد کفایت بازدارنده و سنگین نبوده و حالا باید دید آیا این‌بار اتفاق مثبتی رخ می‌دهد یا نه!

کد خبر 854065
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha