امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت و در لحظه انتشار این خبر نرخ دلار در محدود ۵۶ هزار و ۵۶۰ تومان تا ۵۶ هزار و ۹۰۰ تومان در نوسان است.

صرافی - ارز - دلار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،روند نزولی قیمت ارز در بازار آزاد غیررسمی همچنان ادامه دارد؛ به طوری که نرخ دلار به عنوان شاخص این بازار به کانال ۵۶ هزار تومان عقب‌نشینی داشته است و فعالان بازار از ادامه افت قیمت‌ها در این بازار خبر می‌دهند.

پس از اینکه قیمت دلار در بازار غیررسمی ارز به دلیل تنش‌های منطقه‌ای و پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه به حدود ۷۰ هزار تومان رسید؛ در همین ایام برخی افراد و دلالان بازار ارز عنوان کردند که روند صعودی نرخ ارز آغاز شده و قیمت‌های جدیدی را پیش‌بینی می‌کردند؛ البته کارشناسان و صاحبنظران این افزایش را هیجانی و سیاسی می‌دانستند و معتقد بودند که بعد از فروکش شدن تنش‌ها روند نزولی نرخ ارز آغاز خواهد شد.

اکنون و بر خلاف اظهارنظر دلالان، نرخ دلار در بازار آزاد غیررسمی به کانال ۵۶ هزار تومان بازگشته و فعالان بازار از تداوم این روند نزولی خبر می‌دهند.

امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت و در لحظه انتشار این خبر نرخ دلار در محدود ۵۶ هزار و ۵۶۰ تومان تا ۵۶ هزار و ۹۰۰ تومان در نوسان است.

همچنین تقاضا برای خرید ارز نیز به شدت افت کرده است.

بر اساس این گزارش نرخ دلار در کمتر از ۲ ماه افتی بیش از ۱۰ هزار تومان داشته است.

کد خبر 853172

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    این هم از اصلاح بند س تبصره ۶ بودجه کشور که نتوانست سقوط بورس را نجات دهد. پس باید نتیجه گرفت که مشکل بورس نه دلار هست ، نه عرضه نشدن خودرو یا سیمان در بورس . نه بسته شدن سفارت عربستان در ایران نه وضعیت سیاسی منطقه . نه نرخ خوراک پتروشیمی ها و نه چیز دیگری . چون همه ی این موارد برطرف شدند . مشکل بورس ایران فقط و فقط سوء مدیریت ... است
  • تارا IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    0 0
    وقتی دلار برگشت زیر ده تومان آن موقع حرف بزنید