شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
۰ نفر

دسترسی بزرگراه چمران به بزرگراه شهید همت در مسیر جنوب به غرب از صبح امروز برقرار شد.

چمران

به گزارش همشهری آنلاین: تقاطع غیر همسطح چمران به همت در صد و بیست و دومین پویش افتخار و امید افتتاح شد. با این پل غیر همسطح ترافیک بزرگراه چمران به نحو موثری کاهش می‌یابد.

مهدی چمران، سید محمد آقامیری و قائمی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، هادی حق‌بین معاون شهردار و دیگر مدیران شهری در مراسم افتتاح این پروژه حاضر شدند.

تقاطع غیر همسطح چمران به همت در مدت زمان ۱۳ماه ساخته شده و در چهارمین مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی امسال شهرداری تهران افتتاح شده است.

مهدی صداقتی، رییس سازمان فنی و عمران شهرداری تهران در این مراسم گفت: با این پروره ۷.۵کیلومتر کاهش مسیرهای بزرگراهی خواهیم داشت. در حاشیه این تقاطع همچنین ۷۰۰۰متر مربع فضای سبز حاشیه بزرگراهی ایجاد شده است.
هادی حق‌بین ، معاون فنی و عمرانی شهردار تهران هم در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید چمران - شهید همت گفت: قطار پیشرفت شهرداری تهران توقف‌ناپذیر شده است. این پروژه موقعیت خاصی دارد و تقاطع مهمی باید ایجاد می‌شد. با کمترین تعارض کار را انجام دادیم. یکی از حرکت‌های مهم این طرح مسیر غرب به غرب همت نیز هست که موجب کاهش ترافیک بزرگراهی می‌شود.

مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران در این پویش افتخار و امید هم گفت: خدمتی دیگر برای مردم شریف تهران رقم خورده است. همه همت ما این است که بتوانیم کاری را انجام دهیم. زمان را نباید از دست داد. باید برای آسایش مردم کار کرد تا رضایت‌شان را به دست بیاوریم. البته باید منتظر افتتاح رسمی نباشیم و بعد از اتمام کار عمرانی، درهای طرح به روی مردم گشوده شود. سرانه فضای سبز نیز به ۱۶متر مربع برای هر شهروند رسیده است.
چمران تصریح کرد: همه تلاش شهرداری افزودن به فضای سبز تهران است و امیدواریم این فضا با کمترین مصرف آب نگهداری شود.


بیشتر بخوانید: در این محور بزرگراهی تهران ۹ کیلومتر گردش های اضافی کم می شود | بهره برداری از این پل چپ گرد بار ترافیک چمران را کاهش می دهد

کد خبر 852760

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha