قیمت دلار که از اوایل سال جاری از ۶۰ هزار تومان عبور کرد و ۲۶ فروردین هم به ۶۷ هزار تومان رسیده بود، پس از آن شروع به نزول کرد و در هفته جاری به زیر ۶۰ هزار تومان رسید.

دلار آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین وضعیت بازار ارز در هفته‌های اخیر از التهابات اوایل سال که ناشی از تنش‌های سیاسی منطقه‌ای بود، فاصله گرفته و قیمت‌ها کاملا کاهشی شده است.

همان زمان محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی هم اعلام کرد که افزایش قیمت دلار در بازار غیررسمی، کاذب است و به زودی قیمت‌ها پایین می‌آید.

بر این اساس، قیمت دلار که از اوایل سال جاری از ۶۰ هزار تومان عبور کرد و ۲۶ فروردین هم به ۶۷ هزار تومان رسیده بود، پس از آن شروع به نزول کرد و در هفته جاری به زیر ۶۰ هزار تومان رسید.

امروز پنجشنبه هم تا زمان انتشار این خبر، قیمت دلار در بازار غیررسمی به ۵۸ هزار تومان کاهش یافته و در برخی کانال‌های تلگرامی هم قیمت فروش نقدی دلار به ۵۷۹۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.

کد خبر 852482
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    12 0
    چه فایده. مهم قیمت هاست که باید پایین بیاد. وقتی خودرو و مسکن ریزش کرد اونوقت خوشحالی کنید
  • سادات رضوی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    1 0
    چرا وقتی از 50تومن تا 75 وبالاتر رفت تیتر نزدید صعود دلار و... به قول کیهان .... ولی حالا 2تومن ارزان شده بوق وکرنا که سقوط دلار دولت دلار رو 27-28 تومن تحویل گرفت 58 شدنش افتخار نداره سقوط محسوب نمیشه هنوز گزانه وبالاتر به قول خودتان