پیش‌بینی‌ سازمان هواشناسی نشان می‌دهد که افزایش ابر، رگبار، رعد، برق و وزش باد شدید موقتی در برخی نقاط گرد و غبار و برخی نواحی مستعد تگرگ پیش‌بینی امروز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت) و فردا پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت) در ۱۷ استان کشور رخ می‌دهد.

باران

به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «موارد پیش‌بینی شده را امروز و فردا در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خوزستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، چهار محال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، کرمان، بوشهر، نیمه شمالی آذربایجان شرقی و غربی شاهد خواهیم بود.»
فریبا گودرزی افزود: «هشدار سطح نارنجی امروز برای شمال و شرق استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی و فردا پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت) برای نیمه شمالی خراسان رضوی، شمال آذربایجان شرقی و اردبیل، کهگیلویه و بویراحمد و نیمه شمالی فارس صادر شده‌است.»
در جریان هشدار نارنجی هواشناسی احتمال اختلال در سفرها، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه و رخداد تگرگ نیز پیش‌بینی می‌شود.
گودرزی ادامه داد: «بارش‌ها تا اوایل هفته آتی ادامه خواهد داشت. امروز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت) استان کهگیلویه و بویراحمد و شمال فارس و فردا پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت) شرق کرمان وزش بادهای شدید می‌شود. در مناطق مستعد طوفان گرد و خاک و شن هم دور از انتظار نیست که کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا را با خود به همراه دارد.»
تهران هم با نوسانات دمایی ۱۷ و ۲۶ درجه سانتی‌گراد، وزش باد را در ساعات مختلف روز تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید:
بارندگی‌ها ادامه دارد |‌ وزش باد شدید در نیمه شرقی

کد خبر 852020

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 0
    این تبلیغ فرادرس از روی صفحه بردارییییییییییییییییییید.