خزانه دار و عضو شورای شهر تهران درباره بازدید چند روز گذشته از شهرک کاظمیه گفت: مردم این شهرک براساس طرح تفصیلی می توانند پنج طبقه ساختمان بسازند اما فرودگاه با همکاری قوه قضاییه گفته اند که چون کریدور هوایی تغییر یافته، مردم سه طبقه بیشتر نباید بسازند.

حبیب کاشانی

به گزارش همشهری آنلاین؛ حبیب کاشانی در دویست و سی و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: همانند سایر همکاران و اعضای شورا روز چهارشنبه گذشته در منطقه ۲۱ بازدیدی از شهرک کاظمیه داشتیم. مردم این شهرک براساس طرح تفصیلی می توانند پنج طبقه ساختمان بسازند اما فرودگاه با همکاری قوه قضاییه گفته اند که چون کریدور هوایی تغییر یافته، مردم سه طبقه بیشتر نباید سازند.

او افزود: ممکن است اتفاق جدیدی افتاده باشد اما ساکنان در گذشته پنج تا هفت طبقه ملک ساخته اند. عمده ساکنان کارگر و کارمند هستند و شاید بخواهند طبقات اضافی برای فرزندان خود بسازند. وزارت راه متولی طرح تفصیلی جدید است. اگر می خواهیم طرحی را توسعه دهیم مبلغی را می پردازیم. اگر شرکت فرودگاه‌ها به آن شهرک نیاز دارد چرا منافع مردم را سلب می‌کند؟

او تاکید کرد: روز پنجشنبه موضوع را با شهردار تهران نیز در میان گذاشتم و از کمیته حقوقی شورا نیز می‌خواهم موضوع را پیگیری کند. ساختمان‌هایی که نزدیکترند نباید ساخته می‌شدند؛ اما مشکلی برای ساختمان‌های دورتر وجود ندارد. نمی‌توان رفتار سلیقه‌ای داشت؛ چراکه طرح تفصیلی وجود دارد و مردم تقاضا می کنند که بر اساس قانون عمل شود تا به حقوق خود برسند. قرار شده شورا و شهردار تهران کمک کنند تا مردم از گرفتاری خارج شوند.

کد خبر 851859
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha