امروز اکثر محصولات داخلی و مونتاژی مانند روز گذشته روند کاهشی دارد. اما همچنان قیمت برخی خودروها افزایش پیدا کرده است.

بازار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو، امروز، سه‌ شنبه ۲۵ اردیبهشت۱۴۰۳، با افتی شدید در اغلب محصولات داخلی و مونتاژی کار خود را آغاز کرد. اما در این میان تعداد معدودی از آنها روند صعودی دارند.

نرخ ارز به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو، با ادامه روند کاهشی تاثیر خود را در نمودار خودرو ریزشی نمایان کرد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت اغلب خودروهای داخلی مانند روز گذشته کاهشی بوده است، اما تعداد معدودی از آنها افزایش قیمت پیدا کردند.

سورن پلاس موتور XU۷P و سورن پلاس (فول) از محصولات اقتصادی ایران خودرو، به‌ترتیب ۱۲ میلیون تومان و ۱۴ میلیون تومان ریزش کرده است که هر کدام با قیمت ۶۱۴ میلیون تومان و ۷۲۲ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک و دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از دیگر محصولات لوکس و محبوب این شرکت، در صبح امروز به‌ترتیب ۳۲ میلیون تومان و ۳۰ میلیون تومان افت داشتند که هر کدام به قیمت یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما و پژو پارس از پرطرفدارترین محصولات شرکت ایران خودرو هستند که به‌ترتیب افت ۲۲ میلیون تومان و ۱۴ میلیون تومانی را در صبح امروز تجربه کردند و هر کدام به قیمت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در بازار گزارش می‌شوند.

کوییک R اتوماتیک و وانت پادرا (دوگانه سوز) از محصولات داخلی شرکت سایپا به‌ترتیب ۲۳ میلیون تومان و ۱۳ میلیون تومان نسبت به روز گذشته خود کاهش قیمت پیدا کردند و با رقم ۵۵۰ میلیون تومان و ۷۷۷ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

تاثیر کاهش قیمت دلار در بازار خودرو؛ این خودروهای داخلی ۱۲ تا ۳۰ میلیون افت کردند | جدول قیمت خودروهای خارجی و داخلی

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودرو در اکثر محصولات مونتاژی نسبت به روز گذشته کاهشی است، اما در بعضی از موارد افزایش قیمت به چشم می‌خورد.

جک S۵ از محصولات جذاب مونتاژی شرکت کرمان موتور، با افت ۳۳ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته خود به قیمت یک میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

وانت کاپرا محصول شرکت بهمن موتور، صبح امروز ۵۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته روند صعودی داشته است و با قیمت یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ (پنج‌نفره) و فیدلیتی پرستیژ (هفت‌نفره)، در شمار محصولات لوکس و جذاب مونتاژی این شرکت، به‌ترتیب ۷۰ میلیون تومان و ۸۰ میلیون تومان افزایش پیدا کردند که هر کدام به قیمت ۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان و ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان معامله می‌شوند. سایر محصولات نیز صبح امروز افت و خیز شدیدی را تجربه کردند.

تاثیر کاهش قیمت دلار در بازار خودرو؛ این خودروهای داخلی ۱۲ تا ۳۰ میلیون افت کردند | جدول قیمت خودروهای خارجی و داخلی

کد خبر 851806

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha