ولادت حضرت معصومه(س) را با کلی جشن به همین مناسبت و روز دختر پشت سر گذاشتیم و در حالی به ولادت امام هشتم(ع) نزدیک می‌شویم که قرار است کلی برنامه شاد و مفرح در دهه کرامت برگزار شود. اصلا چه انگیزه‌ای بهتر از دهه کرامت برای جشن گرفتن و شادی کردن؟  

دهه کرامت

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان فرهنگی‌-هنری شهرداری تهران که همیشه برای برگزاری برنامه‌های مناسبتی پیشقدم است، این بار هم برای دهه کرامت کلی برنامه تدارک دیده، از برپایی پویش امیدآفرینی و جمع‌آوری کمک‌هزینه برای درمان کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص به‌ویژه سرطانی‌ها و آزادسازی زندانیان گرفته تا برپایی چایخانه‌های رضوی و برگزاری جشن امام‌رضایی‌ها.

چایخانه‌های رضوی از روز گذشته در میدان‌های بزرگ‌ مناطق ۲۲گانه پایتخت برپا شده و قرار است جشن و تجمع بزرگ خانوادگی امام‌رضایی‌ها هم از میدان ولی‌عصر(عج) تا میدان هفت‌تیر از ساعت۱۶ تا ۲۲ روز جمعه۲۸ اردیبهشت برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

یک صحنه‌ بزرگ در میدان ولی‌عصر(عج) برپا خواهد شد و همزمان برنامه‌های شاد و مفرحی برای شما که قرار است در این تجمع شرکت کنید، برنامه‌ریزی شده تا حسابی بهتان خوش بگذرد. اجرای نمایش و سرود و مسابقه‌هایی که بچه‌ها را سر ذوق می‌آورد، برایتان یک روز شاد خواهد ساخت.

در کنار این جشن، موکب‌های متعدد پذیرایی، خدماتی و شهربازی هم آماده خواهد شد تا در طول مسیر به شما خدمات ارائه کنند. آنهایی هم که دلشان می‌خواهد در این موکب‌ها فعالیت داشته باشند می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه محبان‌الرضا(ع) اطلاعاتشان را وارد کنند.

کد خبر 851711

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha