شرکت «دل» به مشتریان خود در مورد یک نقض احتمالی داده‌ها که ممکن است منجر به افشای برخی اطلاعات شخصی شده باشد، اطلاع‌رسانی می‌کند.

هکر

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچاینا، در ایمیلی که دیروز به کاربران ارسال شد، دل به مشتریان توصیه کرد که «برای حفاظت از حریم خصوصی و اموال شخصی، در اسرع وقت اطلاعات شخصی خود را تغییر دهند».

گزارش‌ها حاکی از آن است که ۴۹ میلیون مشتری تحت تأثیر این نشت داده‌ها قرار گرفته‌اند.

دل تأثیر احتمالی این نقض را کم‌اهمیت جلوه داد و در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: «ما در حال بررسی یک نقض داده هستیم. پایگاه داده‌ای که در این حادثه نشت کرده است ممکن است شامل سوابق خرید شما باشد. با این حال، با توجه به نوع اطلاعات موجود، تأثیر خطر قابل‌توجهی بر مشتریان ما نخواهد داشت.»

با این حال، هکرها ادعا می‌کنند که اطلاعات مربوط به حدود ۴۹ میلیون مشتری را به سرقت برده‌اند که شامل نام‌ها، آدرس‌های فیزیکی، جزئیات محصولات خریداری‌شده دل، و اطلاعات سفارش‌ها مانند برچسب‌های خدمات، توضیحات، تاریخ‌های خرید و جزئیات گارانتی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

«دل» تأکید می‌کند که اطلاعات مالی یا پرداخت، آدرس‌های ایمیل، یا شماره تلفن‌ها به خطر نیفتاده‌اند. آن‌ها در حال حاضر با نهادهای اجرای قانون و کارشناسان جرم‌شناسی همکاری می‌کنند تا این حادثه را بررسی کنند.

کد خبر 850645

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha