بارش‌های پراکنده همراه با رعد وبرق امروز جمعه ( ۲۱ اردیبهشت) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و خراسان رضوی پیش‌بینی شده‌است. شنبه (۲۲ اردیبهشت) این سامانه بارشی به‌تدریج از کشور خارج می‌شود و روز یکشنبه (۲۳ اردیبهشت) سامانه بارشی جدید از غرب کشور وارد می‌شود.

باران

به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «جمعه (۲۱ اردیبهشت) در شرق کشور شاهد ورزش باد گرد و خاک هستیم. از روز یکشنبه (۲۳ اردیبهشت) تا دوشنبه (۲۴ اردیبهشت) در نیمه غربی کشور روند افزایش نسبی دما در پیش است.»
فریبا گودرزی افزود: «آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، غرب کردستان، کرمانشاه و ایلام روز شنبه (۲۲ اردیبهشت) بارش‌های پراکنده را تجربه می کنند و به تدریج این سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.»
گودرزی ادامه داد: «ورود سامانه بارشی جدید دوباره از سمت غرب در روز یکشنبه (۲۳ اردیبهشت) اتفاق می‌افتد. به سبب فعالیت این سامانه در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و غرب سواحل دریای خزر شاهد بارش باران و رعد و برق خواهیم بود. بارش‌ها تا اواخر هفته آتی ادامه خواهد داشت
تهران نیز صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود و نوسانات دمایی بین ۱۲ و ۲۲ درجه سانتی‌گراد را دارد.

بیشتر بخوانید:
تداوم بارش و رگبار تا پایان هفته | سامانه بارشی جدید باز هم از غرب وارد می‌شود

کد خبر 850609

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • M, m IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    0 0
    احتمالا بارندگی ها پاداش خداوند به ایران برای حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل است