مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران درباره کاهش سرعت مسافرگیری در خط ۵ متروی تهران اطلاع رسانی کرد.

خط 5 مترو

به گزارش همشهری آنلاین، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران‌ به اطلاع می رساند؛ با توجه به اختلال پیش آمده در خط ۵، سرویس دهی در این مسیر به سرعت کم انجام می‌شود.

به منظور رفاه حال شهروندان با شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگی های لازم انجام شده است. از شکیبایی و همراهی مسافران محترم سپاسگزاریم.

همچنین رضا محمدنژاد، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، با اشاره به اختلال در خط ۵ مترو، اظهار کرد: از صبح امروز در خط ۵ شاهد اختلال بودیم که دلایل آن در دست بررسی است و کمیسیون سوانح امروز تشکیل شد تا علل این اتفاق شناسایی شود.

او با اشاره به اینکه اطلاعات تکمیلی در این باره به‌زودی به اطلاع شهروندان خواهند رسید، ادامه داد: سعی خواهیم کرد تا آخر وقت امروز مشکل را برطرف کنیم تا خط به حالت عادی بازگردد.

محمدنژاد با بیان اینکه مسافرگیری در خط ۵ درحال انجام است اما با سرعت کم پیش می‌رود، بیان کرد: درواقع سرفاصله قطارها از ۱۵ دقیقه حالت عادی بیشتر شده که اتوبوسرانی از صادقیه برای رفع مشکل مسافران همکاری لازم را انجام می‌دهد.

کد خبر 847995
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha