مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
۰ نفر

۲۴ شکارچی جنسی که یکی از مخوف ترین پرونده‌های فحشا در انگلیس را رقم زده اند ۳۴۶ سال حبس صادر کرده است.

اعضای باند هیولا

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از روزنامه سان، در سال ۲۰۱۸ پلیس منطقه یورکشایر غربی انگلیس در جریان تجاوزهای جنسی در بین سال های ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۲ قرار گرفت. ۸ زن که در ان سال‌ها نوجوان بودند، پلیس را از حمله و اغفال جنسی در آن سال‌ها آگاه کردند. شاکیان همگی ساکنان غرب یورکشایر انگلیس هستند.

با این شکایات پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی جنایتکاران جنسی آغاز کرد. در تحقیقات پلیس مشخص شد که افرادی که مرتکب این جنایات شده‌اند، اعضای یک باند مخوف تجاوز جنسی هستند. دستگیری اعضای که این باند با عنوان «هیولا» از آنها یاد شد،از نوامبر ۲۰۱۸ در سراسر منطقه یورکشایر غربی شروع شد.

۲۴ نفر عضو این باند در عملیات «تور وی» در کرکلیز شمالی شناسایی و دستگیر شده‌اند. همه آنها در دسامبر ۲۰۲۰ با شروع مراحل دادگاه متهم شدند و بین سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۴ محکوم شدند.

دادگاهی درانگلیس اعلام کرد، اعضای این باند کودکان و نوجوانان انگلیسی را برای مقاصد شوم خودشان تجارت می‌کردند.

بر اساس گزارش مقامات انگلیس، در میان آنها مردی وجود دارد که آزار جنسی او در مقیاسی است که به سختی می توان جنایاتش را باور کرد.

اتهام آنها تجاوز جنسی، سو استفاده جنسی و قاچاق دختران در شهرهایی مانند بتلی و دیوزبری اعلام شده است.

۳ نفر از این اعضا به دلیل آنچه پلیس یورکشایر غربی به عنوان «تجاوز کاملا تکان دهنده» توصیف کرده ، به بیش از ۳۰ سال حبس محکوم شده‌اند.
بنابر این گزارش، متهمان اصلی، آصف علی، ۵۳ ساله،محمد طوسیف حنیف، ۳۹ ساله، علی شاه، ۳۸ ساله، مشین نادات ۳۸ ساله ، سرفراز میراف ۳۸ ساله ،محمد نظام ناصر ۳۸ ساله و امیرعلی حسین ۴۵ ساله هستند.

سخنگوی پلیس انگلیس درباره جنایات آصف علی، ۵۳ ساله، گفت که جنایات او به حدی تکان‌دهنده است که به سختی می‌توان باور کرد که یک انسان، این کارها را در حق یک انسان دیگرمرتکب شود. او در ۱۴ مورد تجاوز جنسی و آزار جنسی مجرم شناخته شده است.

سخنگوی پلیس می گوید: آصف، مانند دیگران، قربانیان جوان خود را به عنوان کالاهای بی دفاعی می دید که مورد سوء استفاده قرار گرفته و خرید و فروش می شدند.

وی افزود: اما این زنان جوان، در بزرگسالی مبارزه کرده و اعضای این باند را مجبور به پاسخگویی به جنایات خود کرده‌اند. آنها با شجاعت مدارکی را ارائه دادند باعث شدند تحقیقات و محاکمات در مسیر درستی به پایان برسد.

کد خبر 847840
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha