مدیرعامل سابق باشگاه استقلال می گوید مدیریت و نکونام چند هفته تحمل کنند تا این تیم قهرمان شود.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتبال استقلال در حالی فردا از هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود که رویای واگذاری این باشگاه سرانجام در حال تحقق بوده و به نظر می‌رسد بالاخره با الزام و تهدیدهای کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع اجرایی شود. این در حالی است که به قول علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل چند دوره استقلالی‌ها در همه دولت‌ها بعد از انقلاب اسلامی چنین وعده‌هایی داده شده اما به‌خاطر برخی مسائل این امر محقق نشده است. حال در خصوص گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس از یک سو و اتفاقات مدیریتی و نتایج استقلال در لیگ از سوی دیگر دقایقی با علی فتح‌الله‌زاده به گفت‌وگو نشستیم که در ادامه «فرهیختگان» می‌خوانید.

به عنوان یک مدیر قدیمی در باشگاه استقلال به نظر می‌رسد رویای خصوصی‌سازی این باشگاه در حال تحقق است. این موضوع را چطور ارزیابی می کنید؟
اگر این موضوع صحت داشته باشد که هلدینگ خلیج فارس پای کار آمده باشد خبر خوبی هست اما من هنوز در هیچ جای رسمی که بشود به آن استناد کرد ندیده‌ام که این موضوع را تایید کنند. اما اگر این موضوع اتفاق بیفتد در هر صورت برای باشگاه ما خبر خوبی محسوب می‌شود و می‌تواند کمک حال استقلال باشد تا بتواند در ادامه مسیر خود را به‌درستی و به‌خوبی ادامه بدهد.

چه این خبر صحت داشته باشد چه نداشته باشد در هر صورت بالاخره باید این اتفاق تا 5 اردیبهشت بیفتد.
یک موقع نباید از چاله بیرون آمدن و به چاه افتادن باشد. واگذاری به هلدینگ خلیج‌فارس یک اتفاق و خبر خوب به شمار می‌رود اما اگر به جای ضعیف‌تری تیم را واگذار کنند که دیگر خبر خوبی محسوب نمی‌شود. مثل شایعه واگذاری به بانک تجارت هرچند این بانک هم به اندازه‌ای که علیه آن تبلیغ منفی می‌شد، نیست اما بالاخره هلدینگ خلیج‌فارس یک جای قوی هست چون امروز در دنیا پتروشیمی‌ها حرف اول را می‌زنند و تیم‌های قدرتمند و مطرح هم بیشتر به پتروشیمی‌ها وصل هستند.

به جز سال گذشته، در سال‌های دور که شما مدیرعامل استقلال بودید، هرگز به بحث واگذاری نزدیک شده بودید؟ اصلا اراده‌ای برای این کار وجود داشت؟
اصلا آن زمان هیچ‌کس در این خصوص صحبت نمی‌کرد. اصلا قرار نبود این امر انجام شود. همیشه در این چند سال بعد از انقلاب همه دولت‌ها چنین وعده‌ای داده‌اند اما هیچکدام این کار را انجام نداده‌اند. همین الان هم این کار توسط بخش خصولتی انجام می‌شود و توسط بخش خصوصی واقعی این امر محقق نمی‌شود. همیشه هم در این سال‌ها مدیران و هواداران در عذاب بوده‌اند. سال‌ها می‌گفتیم اگر این باشگاه‌ها از بخش خصوصی استفاده می‌کنند چرا آنها را واگذار نمی‌کنید؟ انقدر این کار را نکردند تا دخل و خرج این باشگاه‌ها محدود شد. یک زمانی اگر 200 میلیارد هزینه می‌کردید 250 میلیارد درآمد داشتید اما در یک مقطعی یک مدیر که این‌کاره نبود باعث شد که هزینه‌ها سرسام‌آور بالا رفته و درآمدها مغفول بماند. اگر هزینه تیم‌ها تا دو سال پیش 400 – 300 میلیارد بود سال گذشته سه‌برابر شد. وقتی 350 میلیارد پول سهام فروخته‌شده را به باشگاه‌ها دادند باعث شدند تا مدیران وقت هزار میلیارد هزینه کنند. این یک واقعیت است هرچند کار خلافی هم صورت گرفت. وقتی باشگاهی نهایتا بتواند 300 میلیارد هزینه کند با این وضعیت بالای 500 میلیارد ضرر و زیان می‌دهد. چه کسی آن را می‌دهد؟ به همین دلیل است که هیچ‌کس این تیم‌ها را نمی‌خرد چون این کار بازگشت به عقب است. حق پخش تلویزیونی هم که نداریم.

در هر صورت به همین اندازه امروز استقلال بدهی دارد.
اتفاقا دیدم که خطیر گفته بود که 800 میلیارد بدهی داریم. آقای خطیر چرا می‌ترسی؟ همه این بدهی را که تو به وجود نیاوردی که می‌ترسی. بگو باشگاه استقلال هزار میلیارد بدهی دارد. بدهی دارد دیگر. حالا من درباره باشگاه خودمان صحبت می‌کنم. باشگاه‌های دیگر هم کمتر از ما نیستند. اینها فاجعه است و ما نباید هزینه باشگاهداری را تا این اندازه بالا می‌بردیم.

سال گذشته در زمان مدیریت‌تان چه گذشت؟
پارسال دستم را بستند و به جهنم انداختند. حتی در جهنم هم دستم را باز نکردند. این خیلی نامردی بود که به یک مدیر بگویند که 300 میلیارد برایت در باشگاه موجود است و بیا و باشگاه را بگردان اما مدیر می آید و می‌بیند 300 میلیاردی که در کار نیست 150 میلیارد هم وام گرفته شده و اقساطش را هم نداده‌اند.

به نظر می‌رسد در آن مقطع از معاون وقت خود هم کم مشکل ندیدید.
این کار را آن کسانی کردند و من را دست‌بسته به جهنم انداختند که گفتند 300 میلیارد در باشگاه هست. آن زمان که معاون من حضور نداشت. وزیر، سازمان خصوصی‌سازی و معاون وزیر این حرف‌ها را زدند. سه نفر آدم مسئولیت‌دار به من گفتند این پول در حساب باشگاه هست اما آمدم دیدم این پول نیست.

درباره مجوز حرفه‌ای هم به نظر می‌رسد بالاخره مدیر کمیته مجوز حرفه‌ای درباره اتفاقات سال گذشته در گفت‌وگوی اخیر با صداقت از برخی مسائل شفاف‌سازی کرد.
اصلا این مسائل مشخص بود. اینها فکر کردند می‌توانند هوادار ما را گول بزنند؛ هرچند مدتی هم گول این آقایان را خوردند اما بعدا فهمیدند در حق من و باشگاه ظلم و جفا کردند و به من تهمت زدند. این را داشته باشید اگر ما را به‌خاطر استراماچونی حذف کردند چطور باشگاه پرسپولیس همین دو ماه پیش با رادوشوویچ تسویه کرد؟ چطور هنوز هم مشکل مالیاتی دارند؟ پس آنها هم بدهی داشتند. چرا آنها رفتند و ما نرفتیم؟ آقایان اراده کردند بودند استقلال را حذف کنند. مگر نمی‌گفتند مالکیت درست شده است؟ کجاست؟ مالکیت که هنوز هم درست نشده است. این آقایان فوتبالی به هواداران دروغ گفتند. چقدر ما داد زدیم که این تیم‌ها را با پیمان مدیریت به شرط تملیک واگذار کنید. به این شکل زیرساخت‌ها آماده می شود. دو سه سالی که بگذرد این باشگاه‌ها آرام‌آرام منتقل می‌شوند. این حرف ما را گوش نکردند و حالا هم کار را به سمتی برده‌اند که دیگر دستوری هست تا دو شرکت بالاخره این دو تیم را بخرند در غیر این صورت هیچ وقت هیچ شرکتی با این وضعیتی که استقلال و پرسپولیس دارند، حاضر نمی‌شوند آنها را بخرند.

به داوری‌ها برسیم. در این خصوص چه صحبتی دارید؟ به نظر می‌رسد تعداد اشتباهات تاثیرگذار داوران بیشتر از حد استاندارد شده باشد.
واقعا متاسف می‌شوم وقتی این وضعیت داوری را می‌بینم. متاسفانه دو سه داور دارند زحمات داوران شریف ما را زیر سوال می‌برند. گفتم اجازه ندهید این اتفاق بیفتد. برخی اتفاقات اظهرمن‌المشس است. مگر می‌شود در یک بازی دو پنالتی نگیرید و یک گل آفساید را هم قبول کنند؟ این دیگر فاجعه هست. من نوه‌ام را بفرستم داوری کند این همه اشتباه نمی‌کند.

به دعوای مدیریت و کادر فنی استقلال برسیم. در این خصوص چه نظری دارید و اصولا حق با کیست؟
الان دیگر چند بازی بیشتر باقی نمانده است و باید تحت هر شرایطی به هم احترام بگذاریم. هم خطیر و هم نکونام به‌خاطر هواداران هم شده باید به جای خودشان منافع استقلال را در نظر بگیرند. بیایند و به‌خاطر استقلال دست‌به‌دست هم بدهند. حیف است این اتفاق نیفتد چون این تیم شایسته قهرمانی هست. استقلال تمام فاکتورهای قهرمانی در فصل جاری را دارد. اجازه بدهید این قهرمانی به دست بیاید آن زمان میلیونی با هم شادی می‌کنیم. از دست رفتن قهرمانی یک لحظه و یک غفلت است. مطمئنم نکونام همه فکر و ذکرش قهرمانی با استقلال است و امیدوارم این امر در آرامش محقق شود.

کد خبر 845337
منبع: فرهیختگان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 44
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    23 28
    این هجمه ها نشان از ... مغز بودن ارکان تیم سوم پایتخت داره که همگی نمی خوان فاصله فوتبالیشونو با پرسپولیس بزرگ قبول کنند و به زمین و زمان گیر میدن . سی که این تیم قهرمان ش در ۱۶ بازی براش پالتی گرفتن.
    • سعید IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      17 11
      پرسپولیس تنها تیم ایرانی که قهرمان جام باشگاه‌های جهان شده و ستاره طلایی داره که تنهایی این قهرمانی با ارزش رو بدست آورده و سایر تیم ها همه با پارتی قهرمان میشن و شدن
    • کیسه‌کش هوچیگر IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      13 12
      دقت کردین حدود یکی دو هفته تمام پیشکسوت و بازیکن و توپ‌جمع کن کیسه همه دارن مصاحبه میکنن و به داوری فشار میارن؟؟ ☝☝ مدیونی اگه فکر کنی این هوچیگری‌ها سازمان یافته و جزو سناریوی کیسه‌کشاست،😊
    • هوچیگران دوچرخه‌چی IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      10 8
      دوچرخه‌چی‌ها از یه جایی خط میگیرن ، یه روزی مثل زمان مجیدی گندش در میاد که به ادمین کانال تلگرام و حتی بوقچی‌های کیسه پول داده بود😌🤣🤣
    • پرسپوليس قهرمان بدون شکست ۱۳۵۲ IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      12 10
      در جواب سعید کیسه‌کش ...... ، آقای سعید که مثلا داری به پرسپولیس تیکه میندازی ، پرسپولیس ۱۳۵۲ بدون شکست قهرمان شد، همون سالی که به کاج ۶ تا زدیم. البته اون‌موقع کیسه هنوز تأسیس نشده بود.؛ شما که میگفتین وزیر پرسپولیسیه، وزیر عوض شد باز هم قهرمان شدیم گفتین پس این وزیر پرسپولیسیه باز هم عوض شد گفتین فدراسیون پرسپولیسیه، خخخخخ ،،،، مشکل از هوچیگری کیسه‌پوشاست😂🚴‍♂️
    • سناریوی نخ‌نمای کیسه IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      12 10
      دقیقا این کیسه‌‌تنان با هم هماهنگ کردن تا به داوری و فدارسیون فشار بیارن همشون یهویی به شکل خودجوش یه جمله رو تکرار میکنن،😜 دیگه خیلی تابلو کردین 😅😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    • اس اس IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      1 0
      لنگ اگه بزرگ که چه عرض کنم درحد محلات هم بود نباید نود درصد بازی هایش رو داورهای شیتیل بگیر درمی‌آورند.. بابا یک تیم ذلیل مثل لنگ فاتحه فوتبال کشور رو خوانده و مردم رو از فوتبال بیزار کرده حتی خود لنگی ها هم خسته شدند.. عشق هست تاج کبیر و قدرتمند.
  • حسین عاشق عدد 6 IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    20 24
    الان نکونام بیانیه میده که چرا من سیتی حذف شد و چرا بارسلونا باخت . اگه ما قهرمان نشیم تقصر ارائوخو هست که پنالتی داد یا تقصیر دروازه بان رئال هست که پنالتی ها رو گرفت . شایدم تقصیر بارندگی های اخیر خوزستان باشه شایدم تقصیر هابیل است که با بیل ....
    • احمد IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      12 6
      چند سال پیش ۵ میلیارد از کیسه خورد ، پول استرا رو خورد ، خیلییی رو دادی
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    15 18
    حاجی برو خودتو آماده کن خیانت آمانوف رو باید جواب بدی
  • حمید IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    21 24
    اتفاقآ با هوچی‌گری کادر استقلال در کنار زمین داوری‌ها بنفع این تیم متمول است اگه پنالتی مس مقابل استقلال رو داور می گرفت یا اون پاس گل داور در مقابل آلومینیوم داده نمیشد یا .....الان استقلال جاش در صدر جدول نبود ولی خدا جای حق است واین تیم به زیر کشیده می شود انشالله
  • محمد IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    15 21
    فعلا شما برو به پاس کردن دوباره و سه باره برس...🤣🤣🤣
  • محمد IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    13 19
    از چک های برگشتی و چند بار پاس کردنشون چه خبر؟ جعل اسناد
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    13 15
    مصاحبه شما برای مطرح کردنش خیلی بو دار هست
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    16 18
    بابا عجب رویی دارند استقلالی ها،با هر ترفندی همه دست بدست داده اند که امسال یک جام به استقلال بدهند، بندگان خدا بدجور عقده جام دارند.با بیانیه نویسی و هوچی گری هم سعی میکنند فدراسین وداوران را تحت فشار قرار دهند و ژست طلبکارانه بگیرند. آقای فتح اله زاده هم که استا این کار است
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    12 21
    واقعا قباحت ودروغگویی در مقابل کیسه ها کم میاره و از شرم این همه پر رویی سر بالا نیاورد!!!!خیلی رو می خواد با این همه اسناد وجلوی چشم مردم واقعیت را معکوس جلوه داد .شب راحت سر روی بالین می گذاری اقا فتل چه نونی سر سفره می بری؟ واقعا آخر الزمان که میگویند همین زمان است .الله اکبر...............
  • مرتضی SI ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    14 16
    فتل ... تو دیگه به پست مدیر عاملی بر نمی گردی گندی که تو زدی تو برنامه زنده داوری های ششتقلال هم نگاه کن بعد در مورد پرسپولیس کبیر نظر بده
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      15 9
      هدایتی الان سرراحت گذاشته زمین؟پول صندوق بازنشستگان رفت توجیب امیری وترابی وبیرانوند... الان سرراحت زمین میذارن..لنگی وقیح ترازخودتون بازم خودتون هستید...
  • داریوش US ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    13 17
    واقعا از این پیرمرد بعیده که دوتا پنالتی دیده وگل افساید ولی اخراج مدافع کیسه رو ندیده !!!!!! ...
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    8 13
    سال های قبل حتی یه بار تا اخرین هفته لیگ‌ قهرمان مشخص نبود و تیم‌اصفهانی نتوانستد قهرمان شود در بازی اخر و تیم‌تهرانی قهرمان شد اونوقت اقایون‌چجوری‌میگن شما قهرمانید صبر‌کنید تموم‌شه ؟
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    8 17
    استقلالی‌ها همینقدر که در رسانه ها بازی میکنند روی زمین بازی کرده بودند الان قهرمان باشگاه های دنیا بودند
  • دادا IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    9 10
    شما که چندین ساله داخل فوتبال هستی وادعای مدیریت داری جوک نیست میگویید 300میلیارد پول اخه ساده لوح یا خیلی زرنگ هستی تمامی مدیران برای رانت واسم وشهرت امدید با قرض وجریمه وسومدیریت گند زدید به فوتبال مملکت کار فوتبال وورزش باید دست اهالی وکارشناسان واقعی باشد نه دکتر ومهندس های تقلبی واقعیت اسیبی که باشگاهها ازشما ومدیران نالایق دیگر دیده اند دردنیا نظیری ندارد خداوند سایه شما را ازسر فوتبال کوتاه کند تا فوتبال جایگاه واقعی خود را دراسیا وجهان پیدا کند ازراس فدراسیون تا بازیکن ودلالان بی رحم جوانان وبازیکنان لایق وشایسته درمحیط سالم وخوب پرورش میابند نه دراین جو الوده وبیمار
  • اکبر IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    6 5
    تو فعلا دنبال مدرک دکترا باش جناب دکتر فتح الله زاده
  • شهیاد IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    7 7
    به نظر شخصی من استقلال تمام مدیران جه قدیمی جه الان ،همه فقط بلدن به مدیران دیگر تیم ها گیر بدن ،اگه همین مدیر اگه ۵ قهرمانی پشت سر هم برا تیمش میآورد الان فوتبال پاک بود ولی جون دستشان از جام کوتاه بوده فوتبال پاک نبوده ودنبال بهانه هستند جرا یه سال تو این سالها که قهرمان شدند و امتیاز به اینا دادن وارد تیم های دیگر کم کردن وپنا لتی یارانه ای داشتند جام پاکی بود پس مدیری که به دیگران تهمت بزنه به درد این فوتبال نمیخوره
  • سیاهکوه IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    11 11
    پیروزی سالهاست که با ناداوری رتبه گرفته به عنوان مثال و‌نمونه همین امسال و فقط مقابل گل گهر سیرجان شش امتیاز ناحق گرفته!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      5 6
      برو با اندازه خودت کل کل کن.
  • NL ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    7 8
    چه رویی داره این فتل کیسه کش؟! خوبه تو همین بازی قبلی بازیکن تیمتون بخاطر خطایی که کرد، باید اخراج میشد که نشد.بهتره کمتر حرف مفت بزنی، حرف چرت بزنی شوالیه فتل خان!!🙄😡😳🤔
  • ارتش سرخ IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    9 5
    راستی اون قضیه ۵میلیارد چی شد فتل؟
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    4 4
    ببین اش چقدر شوره که داد اشپزم در اومده وقتی که دوتا تیم میشن سوگلی فاتحه بقیه تیم ها از قبل خونده شده ببین با این سپاهان بدبخت وسر مربی بدبخترش چیکار کردند فکر کردید قههههههرمانید همه میدونن که چطوری لجن زدید به فوتبال و کمیته بی انظباطیشو سازمان لیگ ای وای به این قهههههرمانی
  • حسین IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    8 3
    آقا شما با این همه زرنگی چرا الان به حرف آمدی شما داری می سوزی امسال هم به امید خدا پاین میاد چون تا الام اشتباهات داوری برای کیسه کش چندین برابر ارتش سرخ بود👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
  • امید عالیشاه IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    9 8
    دربی اخر لیاقت قهرمان رو مشخص کرد ، برتری مالکیت نزدیک ۷۰ درصد پرسپولیس !
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    4 5
    علیشاه یه شبه بخشش خورد همون یهشبه سپاهان ۶تا محروم پیدا کردد که پایین کشیده شه که دیگه کسی جرات نکنه بره بالا واصله اش با دوتا تیم گوگولی مگولی استقلال وپرسپولیس زیاد بشه پنالتی ملوان سوخته بشه وگل پرسپولیس آفساید نباشه ای وای با این عدالتتون
  • یورتچی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    6 0
    خدا کنه اینگونه افرادی که در حاشیه درست کردن برای فوتبال و تشنج حرفه ای هستند که با فوتبال مدرن فاصله زیادی دلرند از فوتبال دور شوند تا شاید جریان فوتبال انحرافی و مخرب به مسیر اصلی خود باز گردد تا لذت بخش باشد حاجی در واگذاری بوی پول را استشمام کرده خود نمایی برای حضور می کند
  • تاج IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    2 5
    ینی بیکارترین ادما شمایید سرخها هرجایی میرید نظر میدید بابا کمی سنگین بودن بدنیست بخدا یه استان گیلان تمام قد داره به داور لنگ ملوان فوش میده کمی وجدان حق ندارن
  • داود IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    6 3
    مگه با این حرفها بزنید می‌آید ببرید دیگه بازی که بلد نیستید که مگه از این حرفهای بیخود بزنید چه کار کنیم پرسپولیس این همه هوادار داره دارید میسوزیدبسوزید کیف میکنیم ما پرسپولیسی‌ها
  • کارگر IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    6 0
    ادمی که پول داده عنوان خریده ،کارشناس نیست.
  • صابر IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    1 0
    پرسپولیس قهرمان جام باشگاه های جهان شده(دیشب خوابشو دیدن) دوم اینکه داوریا خیلی وقته بنفع پرسپولیس شده پیشکسوتش التماس میکنه ک جلو پرسپولیس شل بگیرن بقیه تیما از طرف دیگ گل افساید اخراج بی مورد بازیکنان حریفاشون اینا اگ با برنامه نی پ چی هس افشاریان گفته دوسال پرسپولیس با وجود من قهرمان شده داوری نبود پرسپولیس قهرمان نمیشد اینم ما در اوردیم اره،
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    باز نزدیک جام شدیم مصاحبه های کیسه شروع شد هر‌جا میری بیست نفر مصاحبه کردن
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    سلطان‌پنالتی‌ایران‌کدوم‌باشگاهه؟
  • مجتبی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 0
    حماقت تا کی فتی چشات باز کن
  • دادا IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    شتر درخواب بیند پنبه دانه گهی لپ‌لپ‌خورد گه دانه‌دانه
  • Hn IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    1 0
    فخرالدینی رو دقیقه ۳ اخراج نکردن بعد میگن داور یار دوازدهم پرسپولیسه
  • امیدتاج IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    1 0
    حرف حق جواب نداره داورهای ایرانی واقعا خجالتبار چنین قضاوت میکنند اصلا زشت تو زنندست و به فوتبال و فوتبالی خیانت میشه چنین قضاوتهای عمدی یه بچه هم اینو درک میکنه فقط تیم حکومتی لنگ سود میبره از داوریهای پر اشتباه ناپاک
  • رسول IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    اگه تو این مملکت قانون برا همه یکسان بود این آقا الان باید تو زندان می‌بود. مگه ایشون اختلاس نکردند پس چرا هیچ حکمی برا ایشون نیست ؟؟؟