چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
۰ نفر

تیم فوتبال اتحاد کلبا بعد از اخراج فرهاد مجیدی از روی نیمکت این تیم اوج گرفته است.

فرهاد مجیدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، روند خوب الاتحاد کلبا بعد از برکناری فرهاد مجیدی ادامه دارد و در همین راستا، این تیم در هفته نوزدهم لیگ امارات موفق به کسب یک پیروزی دور از انتظار برابر تیم بالانشین الوحده شد.

زردپوشان که در این مسابقه هم مهدی قائدی را در اختیار داشتند، با یک گل یاران احمد نوراللهی را شکست دادند تا جمع امتیازات‌شان را به عدد۲۰ برسانند و دیگر به‌طور کامل از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

الاتحاد کلبا با فرهاد مجیدی طی ۱۶‌بازی لیگی تنها صاحب ۳‌پیروزی شده بود و حالا بدون این مربی در ۳‌مسابقه به ۲‌برد دست یافته که رشد چشمگیری را نشان می‌دهد. از سوی دیگر آنها به فینال جام رئیس هم رسیده‌اند که مجموعه این اتفاقات به نوعی حال خوب الاتحاد کلبا را نشان می‌دهد.

کد خبر 845120
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    3 4
    همه مثل اینجا نیست که فدراسیون کیسه ای همه بازی‌ها را براش دربیاره .اینحاست که مشخص میشه هیچ دانش فوتبالی ندارها و جایی که زد و بند نباشه اگه تیم بسیار پولدار ‌و با امکاناتی هم داشته باشه ولی به دلیل بی دانشی و بی سوادی سرمربی نتیجه نمیده
  • حسین IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    1 3
    این فکر امارات هم ایرانه حکومت پشت و پناهش باشه و با ناداوری و حق خوری و هوچیگری قهرمان شه.همه جا ایران نیست امتیاز بر حسب کیفیته و تاکتیک نه حمایت حکومت.