نشست تحلیل و بررسی عملیات «وعده صادق» به همراه ناگفته‌هایی از این عملیات بعد ازظهر امروز سه شنبه در محل دبیرخانه کنفرانس فلسطین مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار شد.

وعده صادق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری قدس (قدسنا) در نشست تحلیل و بررسی عملیات"وعده صادق" به همراه ناگفته هایی از این عملیات که امروز سه شنبه برگزار شد، سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس گفت: رهبر معظم انقلاب پس از جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران نظامی ایران، چهار مرتبه در سخنان خود بر تنبیه رژیم صهیونیستی تاکید داشتند که نشان از اهمیت این امر بوده و بی سابقه است.

ابطحی افزود: دشمنان ابتدا برای اینکه این موضوع تحقق نیابد، اقدام به افزایش فشار حداکثری کردند؛ بر این اساس وزرا و سفرای متعددی با کشورمان تماس داشتند که آخرین تلاش مربوط به چند ساعت قبل از عملیات بود. در واقع آخرین پیشنهاد مربوط به مصری ها بود که مطرح کردند ما آتش بس کامل را در غزه محقق می کنیم؛ کشورمان پاسخ داد این آتش بس از شدت عملیات می کاهد اما عملیات را لغو نمی کند و این نشان از اقتدار ایران دارد.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین افزود: بر اساس گزارشات اطلاعات عملیات، متوجه شدیم پنتاگون فرماندهی کامل را پذیرفته و سنتکام وارد منطقه شده و ۸ منطقه دفاع ضد موشکی را طراحی کردند؛ زاگرس، قفقاز، ترکیه، خلیج فارس، دریای سرخ و مدیترانه از جمله این مناطق بودند. همچنین ۵ قدرت موشکی جهان شامل آمریکا، فرانسه، انگلیس، آلمان و رژیم صهیونیستی با تمام توان و آخرین فناوری‌های خود به میدان آمدند و تمام سیستم‌های مافوق پیشرفته ضد موشکی قطر که در اختیار آمریکایی‌هاست کاملا در اختیار آن‌ها قرار گرفت و همه سیستم‌هایی که به عنوان هشدار سریع طی سالیان دراز پایه‌ریزی کردند پای کار آمدند و قصد این بود که اگر ایران خواست اقدام کند، هیچ کدام از اهداف را نتواند بزند.

ابطحی با اشاره به اینکه شش ناو ضد موشک به منطقه وارد شد و دشمنان شبکه زمینی و هوایی راه اندازی کردند، افزود: در این میان پانزده هواپیمای اطلاعاتی به پرواز درآمدند و همچنین سیستم ضد اطلاعاتی عملیاتی شد تا کشورمان به هدف های خودش دست نیابد؛ باید یادآور شد ۱۰ کشور در میدان نبرد بودند که قابل تامل است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور فلسطین ادامه داد: ۱۲ موشک هاپیرسونیک (مافوق صوت) شلیک شد که همگی به شدت به هدف خوردند و این موج اصلی و نهایی این عملیات بود.

وی افزود: در شب عملیات، ۷۰ جنگنده دشمن برای رهگیری پهپاد ها به پرواز درآمدند و برای اطمیان بیشتر ۳۳ فروند جنگنده دیگر از قبرس و ترکیه عازم منطقه درگیر شدند که در مجموع در شب عملیات ۱۰۳ جنگنده درگیر نبرد با پهپادها و موشک های ایرانی بودند.

ابطحی افزود: پهپادها به عنوان مرحله اول عملیات و فقط و فقط برای عملیات مشغول کردن جنگنده ها و سامانه های دفاعی به پرواز درآمدند نه انهدام هدفی و از این رو ۱۰۰ درصد به اهداف خود دست یافتند. پهپادها پنج منطقه از هشت منطقه پدافندی دشمن از شرق اردن تا غرب عراق را مشغول کردند.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین خاطرنشان کرد: در این میان باید اذعان کرد موشک های بارشی یا خوشه ای نیز عملیات خودشان را انجام دادند؛ آنها نیز سپر دوم برای موفق شدن هایپرسونیک ها بودند. بنابراین باید اذعان کرد صددرصد موفق عمل کردند.

دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین و محور مقاومت تصریح کرد: نباید فراموش کرد که دشمن در درگیری با لبنانی ها، یمنی ها و عراقی ها نسبت به سیستم موشکی و پهپادی کشورمان اطلاعات بدست آورده بود درحالی که ما هنوز سیستم راداری آنها را امتحان نکرده بودیم اما اثربخشی ها کاملا مشهود بود.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین با اشاره به اینکه دو طرح برای اجرای این عملیات تهیه شد، گفت: طرح های کم شدت و نیابتی و پرشدت مستقیم دو برنامه بود؛ بنا شد مقاومت در سطحی که تا الان وارد عرصه شده، اقدام کند و بیشتر ورود نکند.

ابطحی خاطرنشان کرد: این عملیات سپرموشکی و سیستم راداری دشمن را درهم شکست و این سپر را از نظر تاکتیکی، تکنیکی، عملیاتی و نظامی فاقد ارزش کرد که امری مهم تلقی می شود.

وی با اشاره به دستاوردهای عملیات وعده صادق گفت: شکستن سپر موشکی رژیم صهیونیستی از دستاوردهای ما در این عملیات بود؛ بعد از وعده صادق هم در سطح تاکنیتی و تکنیکی و هم در سطح عملیاتی و نظامی این سپر موشکی امروز برای کل جهان فاقد ارزش شد. همچنین در حوزه تکنیکی مطمئن شدیم که سیستم‌های ما به چه صورت کار می‌کنند و در واقع این تازه اولین مانور ما با فشنگ جنگی بوده است. ما ثابت کردیم جمهوری اسلامی ایران به تنهایی می‌تواند با تمام دنیا درگیر شود؛ فرماندهان ما در ۷ ساعت در یک اتاق عملیات نشستند و با همه اتاق‌های فکر منطقه‌ای، فرامنطقه‌ای و جهانی درگیر شدند.

ابوشریف: عملیات وعده صادق یک تحول استراتژیک بود
ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در این نشست گفت: به جمهوری اسلامی ایران بخاطر این دستاورد تبریک می‌گوییم؛ این حق مشروع ایران است که در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی خصوصا حمله به کنسولگری در سوریه واکنش نشان دهد. همانطور که ما در جنبش های مقاومت اعلام کردیم، در کنار ایران برای احقاق حق مشروعش ایستاده ایم.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران تصریح کرد: این عملیات تبعات مثبتی بر روحیه ملت فلسطین ایجاد کرد و نشان داد کسانی هستند که در کنارشان قرار دارند؛ همچنین برای کل منطقه پیام داشت و بدون شک نقطه عطفی در همکاری های منطقه ای خصوصا میان مقاومت خواهد بود.

ابوشریف با تاکید بر اینکه عملیات وعده صادق برای کل جهان نیز پیام مهمی به همراه داشت، گفت: کشورهای شرق دریای مدیترانه و کشورهای حاضر در دریای سرخ در ‌این عملیات مشارکت داشتند؛ در واقع تمامی این کشورها شرایط خاصی را تجربه کردند بنابراین باید اذعان کرد این عملیات بنیانگذار مرحله جدیدی بود و تحول راهبردی و استراتژیک مهمی را رقم زد که در تاریخ جاودان خواهد شد.

وی افزود: از زمان هدف قرار گرفتن کنسولگری ایران در سوریه، به نوعی حملات علیه ملت فلسطین کاهش یافته است . این مهم در حالیست که پس از عملیات اخیر، ورود مواد غذایی به نوار غزه بیشتر شده و حتی مسئله یورش به رفح نیز برای چند روز مسکوت گذاشته شده است.

ابوشریف با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق یک تحول استراتژیک محسوب می شود، گفت: این عملیات همانند طوفان الاقصی در تاریخ ملت ها ثبت خواهد شد چرا که رژیم صهیونیستی از داخل خاک جمهوری اسلامی تنبیه شد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه دلایل زیادی برای دفاع مشروع ایران در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی وجود دارد، افزود: یکی از نمادهای این عملیات که در جنگ مردم غزه نشان داده شد، این است که صهیونیست‌ها به تنهایی در حال جنگ نیستند بلکه استبکار جهانی را در کنار خود دارند و خودشان هم نماد این استبکار هستند.

وی ادامه داد: یمنی ها این روزها صهیونیست ها را هدف قرار می‌دهند، حزب الله از شمال، نوار غزه نیز شش ماه در جنگ است اما امروزه ایران اهدافی را در عمق رژیم غاصب اسرائیل قرار داد که ثابت کند این رژیم در ضعیف ترین زمان ها قرار دارد.

ابوشریف تصریح کرد: رژیم صهیونیستی ادعا کرد فقط ۹ فروند موشک به اهدافش اصابت کرده و تلاش کرده با انتشار تصاویر ساختگی حجم تلفات خود را کم نشان دهد اما حداقل ۱۲ موشک اصابت کرده است؛ البته مسئله اصلی اصابت موشک نیست بلکه بعد روانی ایجاد شده در داخل رژیم صهیونیستی مهم است.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی شکننده است و توان و تاب آوری جنگ داخلی را ندارد؛ بعد شهادت فرماندهان در کنسولگری و سپس تهدید ‌ایران به پاسخ، رعب و وحشت جامعه صهیونیست ها را فرا گرفت. در واقع مشاهده کردیم که به فروشگاه ها حجمه وارد کردند و مواد غذایی انبار کردند که نشان از وحشت است؛ البته این فقط بخشی از بازخوردهای است که موجب ترس صهیونیست ها شد.

ابوشریف با اشاره به اینکه بازتاب های اقتصادی این عملیات نیز گسترده تر خواهد بود، بیان کرد: در واقع شاهد خروج سرمایه ها از فلسطین اشغالی خواهیم بود که قابل تامل است.

کد خبر 845046

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 76
  • نظرات در صف انتشار: 85
  • نظرات غیرقابل انتشار: 47
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    اقا همه مردم ایران یکصدا تو ماشین تو اداره تو دانشگاه .کوچه خیابون و مخصوصن موقع خرید تو بازار هیچی واسه نتانیاهو نمیزارن .همه میدونن .دوست و دشمن ..جدیدن نتانیاهو رو مسخره میکنن و میگن بزودی مثه صدام به ریشت میخندیم .همه میدونن نتانیاهو چقد ترسوه و بالخره با حامیان بیسوادش محاکمه میشه .مرگ بر نتانیابو ..خخخ .
    • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      باشه حالا ، مواظب باش سکته نکنی از هیجان
    • حسین IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      اسرائیلی ها دارن رای منفی میدن بیچاره بدجور سوختن🤣🤣
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      98 26
      احسنت
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    واقعاً دمتون گرم خدا قوت ولی ای کاش دوتا موشک می‌زدیم وسط اسرائیل قشنگ معلوم میشد تعداد تلفات.
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      اگر عملیات ادامه میافت هر موشک یا پهپادی که شلیک میشد به هدف میخورد چون هواپیماهاوپدافند درگیر از مهمات وسوخت خالی شده بودند وتا دوباره خشاب گذاری وسوخت گیری میکردند اسراییل کاملا بی دفاع میشد
  • US ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    سلام ودرود برایران عزیز مرگ براسرایل کودک کش
  • مجمد IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    این عملیات صد درصد موفقیت آمیز بود .آنچه آنها هدف قرار دادند برای ایرانیان روشن بود آن شلیک ها نه بخاطر اثابت به هدف شلیک شده بودند درواقع فقط هدف اصلی نواتیم بود که صددرصد موفق شد این عملیات دستاورد بی نهایت بزرگ برای ایران ونگرانی بس عمیق برای اسراییل راباعث شد آنها ازخواب والکا به سامانه ها بیدار شدند .نگرانی درچهره لها مشخص است تلفات وخسارات نوانیم بالاست.انها فهمیدند درمقابل حمله واقعی ایران به قصد جنگ یا دفاعیات بعدی هیچ پناهی ندارند
    • IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      خداحفظتون کنه که یه تنه درمقابل یه دنیاازحق دفاع میکنید،ماهم یه جون ناقابل داریم درخدمت اسلامیم
  • ربیعی IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    الحمدلله ،که این دیوسیاه دروغین بخاکستر مبدل شد تا عربهای مرتجع منطقه بخود بیایند واز نوکری صهیونیسم دست بردارند.
  • محمد IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    جانم فدای ایران 😍 جانم فدای جمهوری اسلامی ❤️
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      67 7
      مگر فقط عربها با آمریکا و اسرائیل همکاری کردن ؟ترکیه آلمان فرانسه انگلیس و اکثر کشورهای عربی وخیلی کشورهای دیگه اینها تحالف دارم با هم .
  • مجید IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    قهرمان منطقه سپاه. سپاس سپاه
  • احمد IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    89 40
    به نظر بنده غرب و کشورهای غربی در عملیات ایران به این دلیل وارد عمل شدند تا از این فرصت به عنوان ارزیابی نیرو های خودشون و یک رزمایش رایگان و واقعی و کم خطر بهرببرند و درواقع غرب در این عملیات خودشو شرکت داد تا بتواند توانایی رهگیری خودش رو دریک عملیات موشکی واقعی ارزیابی کند به نظر بنده غرب آمریکا از این حمله نفع بردن و و استفاده خودشون رو از این ماجرا بردند
  • IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    66 37
    ما باید بدون گسترش جنگ با هوشیاری ودقت زیاد دشمن صهیونیستی را شر جایش بنشانیم چون رژیم صهیونیستی رفتنیست باید افکار عمومی جهان را برای فشار بر این رژیم خبیث وکودک کش با خود همراه کنیم رژیم صهیونیستی تبلیغات زیادی به نفع خود می کنند این هم یه جنگ است به اندازه عملیات نظامی وحتی بیشتر تاثیر داره
    • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      77 37
      اسراییل از خانه عنکبوت سست تر است
  • محمدرضا حسینی IR ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    75 53
    ایران به تنهایی با تمام کشورهای بلوک غرب دست و پنجه گرم کرد و در این نبرد پیروز شد❤️ من و اکثر افرادی که میشناسم از زمانی که رژیم صهیونسیتی دانشمندان و فرمانده های ما را ترور می‌کرد منتظر چنین پاسخی بودیم🔥💥
  • IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    93 35
    زنده بادشیرمردهای حیدرکرارخداقوت دل همه روشادکردین اهل بیت یارویاورشماباش دعای امام زمان شامل حالتون بشه
    • فیروز US ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      37 56
      به امید نابودی اسراییل و تبدیل کاخ سفید به مصلای بزرگ شیعه در جهان که مولایمان حضرت آیت الله خامنه ای نماز روز قدس را در کاخ سفید برگزار نمایند. آمین.
  • AliAkradloo IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    82 37
    درودبرسربازان سرافرازامام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف وامام خامنه ای فرزندحیدرکرار...!؟
  • IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    66 35
    خداحفظتون کنه که یه تنه درمقابل یه دنیا ازحق دفاع میکنید ماهم یه جون ناقابل داریم درخدمت اسلامیم
  • ع ا ز CA ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    58 31
    تشکر فراوان از نیروهای مسلح دلیر و شجاع که پنجره دفاع مستقیم را بالاخره به روی ایرانیان بده از سالیان دراز باز کردن و از این به بعد اگر استکبار و فرزند نا مشروع آن اسرائیل صهیونیست بخواهد هر گونه اشتباه و غلطی بکند باید از این به بعد عاقبت غلط کردن خود را در سر زمینهای اشغالی منتظر پاسخ باشد و امروز دیگر هر گونه تحدید غربیها را فقط مردم اشغالگر خواهند داد این یک دستاورد بزرگی بود که برای ما ایرانیان داشت دیگر چه شکستی برای صهیونیستها و حامیان غربیهای آنها که باید از این به بعد انتقام هر گونه اشتباه دولتهای غربیها را بدهند این موضوع جدا از هر گونه اشتباه از پایکاههای منطقه است و هر کدام ارزش تاًیر گزاری خود را خواهد داشت با توجه به جنگ ترکیبی که از این به بعد دست ایران باز شد در بستن تنگه هرمز و دریای عمان به روی هر گونه منافع غربیها و صهیونیستها و این فعلآ از مقدمات اولیه جنگ ترکیبی ایران است باید دید دشمن دوباره چه غلطی میخواهد بکند .
  • ایرانی IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    68 28
    خدایا شکرت با این عملیات دنیا چقدر نامرداست ده کشور با ایران مقابله میکردن که نتونستن صد درصد موفق باشند خوبشد که قدرت نظامی ایران به دست این سگ صفتان آمد که دوربر اسراییل میپلکن مرگ به تمامیتان حق است ایران یک حمله دیگر به سازمان ملل بیخاصیت میکرد مه منحل شود سازمانی که به دست جنایتکاران بچرخه سازمان نیست آفرین به بانوییکه خواسته سازمان ملل منحلشود درود به شرفش
  • انصاری IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    57 30
    درود بر شیرمردان خدا حیدرکرار سپاه پاسداران خدا قوت مرگ باعزت بهتر از زندگی زیر بار ظالم هست
  • Amirmohammad IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    40 30
    مدت زیادی بود که از ابو شریف خبری نبود . دوست داشتم فیلم لاشه های کثیف خونخواران متوهم صهیونیستی را مثل داعشیها ببینم .احتمالا افسران رده بالای آنها در پایگاه نواتیم به درک واصل شده اند ولی رژیم صهیونیستی آنجا را ممنوع التصویر اعلام کرده..
    • ناشناس IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      28 26
      جدی می فرمایید؟
  • محمد IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    37 26
    دلاوران عزیز هوافضا خداقوت ،حتما واکیدا موشکهای جندتنی وبالای یک تن وبه جای سنگرشکن ،ریشه کن ودشمن شکن دردستورکارتان باشدباقدرت تخریب جندبرابری بیش از موشکهای اهدایی امریکا به اسراییل وهیمنه پوشالی دیکتاتوری خبیث عالم وفرزندلوس ونونورش را بیش ازپیش خارودلیلترکنید،شما میتوانیدونیازی به اثبات نیست واقعیت برای عالم اشکاراست ،خداانشاالله سلامتی وعزت وسربلندی شمارا افزون وانشالله ریشه بدخواهان ودشمنان سیلی خورده شما رابیش ازپیش نابودگرداند ،یامن لا هوالا هو ،خداحفظتون کنه عزتمندان عزیزوبزرگوار...
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    58 11
    پیروز باد ایران من....
  • ناشناس IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    35 21
    ای کاش چند تا از موشکهای ما مجهز به بمب مغناطیسی بودند و هنگام منفجر شدن توسط گنبد اسرائیل سیستیم گنبد آهنین رو مختل می کردند بعد از آن موشک های هایپر سونیک بدون دردسر اهداف خود را می زدند حتی سایر موشکهای مقاومت و ... اسرائیل رو شخم می زدند.
  • ناشناس IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    40 29
    این وعده حق تهالی است که نهایتا پیروزی با سپاه صاحبالزمان است ،درود بر شما سپاه اسلام
  • ایرج IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    33 25
    با سلام و درود بر ارتش و سپاه قهرمان ایران پر افتخار این حمله موفقیت آمیز ایران در حالی انجام شد که دشمن از انجام آن اطلاع داشت و خودش را آماده دفاع کرده بود حالا حسابش را بکنید اگر ایران عزیز به دشمن حمله غافلگیرانه بکند چی میشه .... ای خدا چقدر افتخار میکنم که یک ایرانیم درود بر ایران قهرمان.
  • موری IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    30 26
    از این به بعد یادشون هست که وقتی راجع به ایران صحبت میکنن مودب باشند.خیلی عالیه
  • متین IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    32 23
    دمتون گرم خسته نباشید خیلی حال کردم از این قدرت نمایی .
  • milad IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    26 21
    خدایا شکرت دست علی همراهتان در این نبرد تمام حق در برابر تمام باطل قرار گرفت و حق سربلند برآمد شما ببینید تمام مستکبران جهان با تمام امکاناتشان آمدن پای کار ولی باز هم موشکهای مافوق سوتمان به هدف اثابت کرد و مارمیت ازرمیت ولاکن الله رما
  • حمید IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    23 21
    هیچ مهم نیست که چند تا موشک به هدف خورده... به نظر بنده مهمترین جریان بحث روانی این حمله بود.که بنا به گفته نود درصد کارشناسان ایران از بعد جنگ روانی برنده واقعی این جنگ شد و هیمنه اسقاطیل شکسته شد....درود خدا بر رزمندگان اسلام و مقاومت.....جانم فدای ایران ❤️❤️🇮🇷❤️🇮🇷🇮🇷❤️🇮🇷❤️❤️🇮🇷
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    27 22
    خدا لعنت کنه ترکیه را 70 هواپیما جنگی کمک کرده بود هیچ ... نخوردن مرگ بر اوردغان خائن
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    27 26
    کاش مردم اسراییل میکشتین تا دل مردم غزه خنک بشه بازم دمتون گرم انشالله دفعه بعد کل اسراییل بامردمش پودر میکنیم میریزیم تو دریا به امیدخدا
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    33 27
    احساس غرور میکنم که یک ایرانی هستم.اولین کشوری که توانست سیلی محکم به اسراییل بزند.الله اکبر.الله اکبر،✊
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    22 21
    ب نظر بنده حقیر این اقدام هم جنبه ی مانور داشت هم شناخت کشورهای دوست و دشمن هم آزمایش توان نظامی بچه های سپاه و ارتش هم نقاط ضعف و قوت سیستم های پدافندی کشورهای مقابل ایران،1جورهایی منو یاده دوران هنرستان و طرح کاد میندازه که ارزیابی و تحلیل دقیق تری از توانمندی خودم داشته باشم،برای ورود ب کارزار در آینده اگر خطایی سر بزنه از هر دشمنی. قطعا جوابی درخورتر خواهیم دید
  • علی HU ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    21 20
    درود بر دلاورمردان ایران اسلامی این خاک از دیر باز اینگونه بوده چیزی که دنیا دید و تعجب کرد آن روی خشمگین ایران بود که سال ها نشان نداده بود
  • نیما IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    27 17
    زنده باد ایران . پاینده باد رهبر
  • BG ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    28 16
    پاینده باشید ای دلاوران سرزمین من
  • Morteza FI ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    26 14
    مرگ بر اسراییل
  • محمد IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    23 20
    عـــــــزت ما در گـــــرو این حــــــمله بــــود،،، همانا خــــدا ی رحمن عزت را روزی ما قــــرار داد،،،
  • mohsen IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    19 18
    با تمام جنایت های لجن پراکنی آمریکای جنایتکار و صهیونیست کثیف کودک کش باز دنیا سر تعظیم به عظمت ایران بزرگ سر فرود آورد که قدرت جدید ی در دنیا ظهور کرده و آن هم ایران بزرگترین قدرت خاورمیانه و حال جهان سلام و درود بر شهدای راه ایران بزرگ وسلامبر ملت بزرگ ایران و لعنت بر منافقین و دشمنان اسلام و ایران.
  • علی IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    18 17
    دورود بر شما نیروهای نظامی تبریک میگویم پیروزی چند وجهی را و از طرفی انداختن نقاب اسرائیل و آمریکا را اینجا ایران است کاش عده ی قلیل که از روی نادانی داخل کشور دم از غرب میزنند یه کم تفکر کنند
  • محمد IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    21 19
    اگر جواب متجاوز را نمی‌دانیم در دنیا حرفی برای گفتن نداشتیم. درود به همه سربازان وطن. سرباز زینت وطن است
  • دادار CZ ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    17 18
    واقعا خوشحالم حس غرور سر تا پای ادم و میگیره زنده باد ایران وایرانی زنده امپراطوری ایران
  • مهدی IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    20 18
    دمتون گرم درود به شرفتون
  • Mohsen IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    22 20
    ایران توی ۱ ساعت مچ کل مدعیان قدرت خوابوند ماشالله. هیچ کشوری توان مقابله با ایران و نداره همه حرف میزنن ایران قبلش خبر میده فرصت دفاع هم میده وعمل میکنه و موفق👏👏👏
  • محمد IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    22 15
    ایران قدرتهای جهانی چیزی کم ندارد . و مطمعنم این چنتا موشک فقط برای آتیش بازی کوچک و امتحان عملکرد و دفاع کشورهای دیگه از اسراییل و خود اسراییل بود . ایران می دونست با شلیک این موشکها در واقع داره از سد پنج کشور ابرقدرت جهانی عبور می کنه که در واقع موفق هم شد و نشان داد که اگه بخواد می اتونه به تنهایی با پنج کشور که بهترین سامانه های دفاعی و حمله آیی موشک جهانی هستند روبرو وابسته و غیرت یک ایرانی را به اونها نشون بده . اسراییل تا هزاران سال دیگه جرات حمله به ایران را نداره . چون هم او و هم آمریکا و هم فرانسه و انگلیس فهمیدن ایران مثل عراق و افغانستان نیست . واین که این همه بر علیه ایران و موشکهای ما دارن تبلیغات منفی و روانی به راه انداختن در واقع یه سیاست جنگ روانی را به کار بردن که با اخبار جعلی و دروغ بگن که اسراییل هیچ تلفاتی ندید . . اینا مطمعن باشیم اگه ایران تونست که حتی یک موشک را از سد پنج فدافند دفاعی که قدرت اول جهان هستن که با وجود آماده باش صدر در صد قبلی و خبر بودن عملیات ایران توانست موشکی از بین اینها عبود دهد و به خاک اسراییل بکوبد این یعنی پیروزی .
  • حمید IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    13 32
    سلام.ضمن تشکراز همه عزیزان سپاه وارتش وکلیه مدافعان اسلام با توجه به عظمت وشگفتی این عملیات متاسفانه ایران بخصوص صدا وسیما نسبت به تبلیغات عملیات جهت تضعیف روحیه دشمن وایجاد جنگ روانی در خصوص اینکه اگر ایران میخواست می توانست خسارت سنگین تری به تأسیسات ومردم اسرائیل وارد کند دوم اینکه باید روشنگری خیلی بیشتری شود که این نبرد با یک کشور نبود ونقش وخیانت کشورهای منطقه افشا شود وبه همین راحتی کنار گذاشته شود وبرخورد با کشورهای دشمن همسایه برخورد شود چرا که اینها عملا وارد جنگ با ما شدند.
  • قره باغی US ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    15 19
    درود بر دلاور مردان ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرزوی طول عمر به رهبری شجاع و نترس واقعا سیلی محکمی بر دهن دشمنان خارجی و داخلی زدن. در عمل دهن یه عده ای را پلمپ کردند
  • علی IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    16 23
    سربازان وطن دست مریزاد. پیروز باشید. دشمنان ملت ایران ترسو و بزدل هستند.
  • امین IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    18 19
    سلام.خدارو شکر که مشخص شد قدرت اسرائیل با ده تا کشور هم پیمانش چقدره،این مسئله برای ایران خیلی مهمه چونکه اگه بخواد دوباره به اسرائیل حمله کنه میدونه چنتا موشک بزنه از سپر موشکی عبور میکنه، خدا به داد اسرائیل برسه روزی که خبری از این ده کشور نباشه. و این رو بدونید که دیگه اسرائیل ،اسرائیل قبل نیست و یمن،حزب الله،سوریه و عراق هرکدام یه ایران میشن واسه نابودی اسرائیل و بقیه کشورهای خائن عربی حساب کار دستشون اومد که چه خبره.
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    14 19
    ارتشی. سپاهی یک لشکر الهی. خدا نگهدار تان .
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    19 18
    الله اکبر الله اکبر الله اکبر الحمدالله الحمدالله الحمدالله شکرالله شکرالله شکرالله اسرائیل غاصب تنها نیست جمهوری اسلامی ایران همسایگان خوب میشناسد عمان هیچ وقت بافلسطینی نبود ونخواهدبود خیانتی عمان به فلسطین کرده کمترل ازاسرائیل غاصب نبوده سه نسل پادشاهی عمان بغیرازخیانت هیچ کاری برای فلسطینی ها نکردند تاریخ بخوانید می فهمید
  • حسن چراغ IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    13 20
    درود بررهبر عزیزم قاطع وبااقتداراحسنت برسپاه پاسداران گل کاشتین مرحبا
  • داود IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    20 18
    سلام درود بر شرف شما دلاور مردان ایران که یک تنه با ۱۰کشور مقابله کردید خدا پشت پناهتان باد خسته نباشید
  • هادی ایرانی IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    15 19
    بم زنده است افتخار میکنم که ایرانی هستم وعده ماجنگ رودرو بارژیم جعلی وحرامی کودک کش صهیونیستی اقا گوش بفرمان توهستیم وتااخرین قطره خون ایستاده ایم مامانده ایم تانابودی اسراییل الله اکبر
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    17 19
    در این عملیات ایران به تنهایی تمام کشورهای ابر قدرت جهان را درگیر کرد که در دنیا ثابت کنه که هیچ کس ایرانی وهیچ کشوری مثل ایران نمیشه درود بر ایران و ایرانی همچنین سپاه پاسداران مرگ بر اسراییل ورژیم کودک کش
  • محمد IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    15 18
    درود بر همه کسانی که این عملیات رو انجام دادن دمشون گرم پرچم همیشه بالاست دمتون گرم دس خوش واقعا دمتون گرم
  • سعید رضازاده US ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    13 19
    بوسه عشق بر دستان دلاور مردان سپاهی و ارتش غیرتمند وغیور. درود و تهیت به روان پاک شهید حسن تهرانی وهمرزمان شهید ایشان زنده وپایدار وعزتمند زیر لوای امام زمان ورهبر شجاع وفرزانه عزیزمان دلمون خنک شد. سپاس. سپاس
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    22 18
    کل مناطق کرانه باختری و فلسطینی های منطقه باید مسلح ودرگیر یک جنگ فراگیر فرسایشی با اسراییل شوند تا باعث فروپاشی از درون این رژیم خواهد شد اشا ا...
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    13 13
    ده کشور حداقل نیمی از آن کشورهای عربی هستند،
  • حسین. NL ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    12 17
    ماشاالله الله‌اکبر...روح بلند شهدای بخور تپیده خیبر شادشد راه قدس از کربلا میگذرد..
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    16 17
    با سلام خدا را به خاطر این پیروزی شکر می کنم. مدت ها منتظر چنین انتقامی بودیم .اما مانباید به این بسنده کنیم و نباید متوقف شویم .آنها بهترین دانشمندان وسرداران ما را ترور کرده اند و هرجنایتی کرده اند. جان ناقابل ما هم فدای اسلام عزیز و وطنم ایران ؛ سپاس از نیروهای نظامی کشور وسپاهیان غیور
  • ا‌ ‌ایرانی IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    8 17
    آقای رئیسی گفت اگر گسترده عمل می کردیم اسرائیل نابود می شد چه بهتر مگر حضرت آقا نگفتند اسرائیل باید از صفحه روز گار حذف شود پس شما به فرمایشات آقا توجه نکردید یا دارید دروغ می گویید
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      13 13
      ایران توانایی نابودی اسراییل داره از جهاتی نمیشه مردم فلسطین باید به حدی برسند که خودشون سرنوشتشون رغم بزنند و دیگران هم فقط کمکشون کنند اگر خونهایی در راه همین انقلاب اسلامی ریخته نمیشد دوامی داشت ؟ما ضعف خودمان را قوت دشمن را شناخته بودیم ؟
  • دومان IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    15 27
    همه دنیا باید بدانند بفهمند با ایرانی جماعت در نیوفتند
  • دخترایرانی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    17 9
    زنده باد ایرانم . زنده باد وطنم ✌️
  • محمدطاها طحانی IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    16 11
    سلام اقتدار باید از داخل و با تکیه بر اقتصاد قوی و پشتوانه مردمی باشد و گرنه قدرت نظامی به تنهایی راه به جایی نمی برد
  • جمشید DE ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    11 12
    یعنی دمتون گرم خدا پشتیبان شماست الان دویست روزه که این خوک‌های کثیف دارن زن و بچه های بیگناه را می‌کشند درپایان سلام بر سپاه
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    13 10
    سلام به قول حضرت آقادوره بزن درروتمام شده است بزنیدمی خوریدجانم فدای رهبر سلام بر شهیدان
  • ایرانی IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    11 4
    زنده بادایران قدرتمند ومقتدر،
  • حمیدرضا IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    3 4
    سلام و درود بر دلاورمردان ایران زمین..سایه اقا امام زمان برسراین مرز و بوم .سایه رهبر عظیم الشان بر سر مردمان این خاک .دنیا رو انگشت به دهان گذاشتید با این موشک ها و ترفند جنگی ..عمر با عزت نصیبتان عزیزان