دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶
۰ نفر

وزیر خارجه آمریکا مدعی شد آمریکا سعی دارد با هماهنگ‌کردن یک پاسخ دیپلماتیک به حمله تلافی‌جویانه ایران، از گسترش تنش‌ها در منطقه جلوگیری کند.

اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا امروز (دوشنبه) گفت واشنگتن در حال «سازماندهی یک پاسخ دیپلماتیک» به حمله ایران است تا از تشدید تنش‌ها جلوگیری کند.

به گزارش اسپوتنیک، وزیر خارجه آمریکا در یک نشست خبری گفت: «در ۳۶ ساعت گذشته ما در حال سازماندهی و هماهنگی یک پاسخ دیپلماتیک بوده‌ایم تا از تشدید تنش‌ها جلوگیری کنیم.»

روابط عمومی کل سپاه بامداد یک‌شنبه در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر داد و اعلام کرد ایران ده‌ها فروند موشک و پهپاد را به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است. این حمله در واکنش به حمله ارتش اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه صورت گرفت که به شهادت هفت تن از مستشاران نظامی ایران منجر شده بود.

منابع خبری از پایان جلسه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پس از سه ساعت خبر دادند.

پیش‌تر منابع خبری صهیونیستی گزارش دادند جلسه امروز کابینه جنگ این رژیم پس از سه ساعت بدون حصول نتیجه به پایان رسیده است و فردا نیز جلسه‌ای برای بررسی گزینه‌های پاسخ به ایران برگزار خواهد شد.

جلسه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در حالی برای دومین روز متوالی بی‌نتیجه به پایان رسید که این رژیم از جنوب در غزه و از شمال با حزب‌الله لبنان درگیر بوده و باید منابع نظامی خود را در جبهه‌های مختلف تقسیم کند.

در همین راستا، شبکه خبری سی.ان.ان امروز به نقل از منابع اسرائیلی گزارش داد رژیم اشغالگر حمله زمینی به شهر رفح در جنوب نوار غزه را به دلیل حمله ایران به تعویق انداخته است.

کد خبر 844768
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 0
    دلیل دیگری بر کثیف بودن آمریکا ،اخه حرومزاده ها ما به اسراییل حمله کردیم ن تو بی وجود
  • سیروس IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    امریکاییهای بدبخت مهاجر مدتهاس که زیر نظر و نوکر یه مشت جهود تندرو صیهونیستن ولی دیگر تمام شد ابهت این صیهونیستا نژاد پرست شکسته شد .به همت خون شهدا و امام و رهبری امام خامنهای و بسیج بزرگ ایران
  • م IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    سلام به دلاور مردان میهنم مراقب دسیسه دشمنان و جاسوس‌های منطقه ای باشید از عملیات نظامی در رسانه‌ها کمتر گفته گو کنید آماده دور زدن دشمنان باشید زخم خورده اند آنها به هیچ قانونی پایبند نیستند کودک زن وکهنسال نمی شناسد برای تحت فشارهای روحی به هر عملی می‌زنند حمله باید غافل گیرانه وبا شدت باشد وگرنه ما فرصت را از دست خواهیم داد جانم فدای اسلام و ایران خسته نباشید دلاوران