اینفلوئنسر و فالگیر معروف آمریکایی خود و خانواده‌اش را قربانی خورشید گرفتگی کرد.

اینفلوئنسر آمریکایی

همشهری آنلاین - حوادث: به نقل از ایندیپندنت، روز دوشنبه، ۸ آوریل امسال دانیل جانسون، ۳۴ ساله، اینفلوئنسر معروف لس آنجلسی که در فضای مجازی به طالع‌بینی و فالگیری مشغول بود، همسر و فرزندانش را قربانی خورشیدگرفتگی کرد.

اینفلوئنسر معروف اینستاگرام؛ خود وخانواده‌اش را قربانی خورشیدگرفتگی کرد

دانیل از چند روز قبل از خورشید گرفتگی شروع به پست گذاشتن دراین باره کرد. او در پست‌هایش درباره ترس از خورشید گرفتگی می‌نوشت و این پدیده طبیعی را نمادی از «جنگ معنوی می‌دانست.»

از روز یکشنبه پیامی پست کرد و در آن نوشت: «بیدار شوید. آخرالزمان شده است» و به دنبال ‌کنندگانش در این باره هشدار می‌داد. در ساعت ۳:۴۰ صبح دوشنبه به وقت محلی، ساعاتی قبل از خورشید ‌گرفتگی، او همسرش جیلن چانی ۲۹ را در خانه‌اش در خیابان واریل در لس‌انجلس، با ضربات چاقو کشت و دو فرزند ۹ساله و ۸ ماه‌اش را سوار خودرو شاسی بلند پورشه کاین کرد و با سرعت زیاد در بزرگراه ۴۰۵ در نزدیکی هاوارد هیوز پارک وی، حرکت کرد.

او حوالی ساعت ۴:۳۰ صبح، دو کودکش را در حالی که خودرو در حال حرکت بود به بیرون پرتاب کرد. کودک ۹ ماه در اثربرخورد با خودروهای در حال حرکت در بزرگراه جان باخت و کودک ۹ ساله جان سالم به در برد اما بر اثر پرت شدن جراحات شدیدی دید.

بعد از این اتفاق دنیل با سرعت بیشتر راند وخودرواش را به یک درخت کوبید و خود را کشت. چند ساعت بعد، حدود ساعت ۷:۳۵ صبح، جسد جلین توسط همسایه‌ها پیدا شد، آنها که در خانه را باز دیدند مشکوک شدند و برای بررسی به خانه رفتند و جسد مرد جوان را یافتند. بدین ترتیب پلیس در جریان قرار گرفت و تحقیقات در این باره را آغاز کرد.

یکی از همسایگان به پلیس گفت که صدای دعوا و درگیری این زوج را شنیده بود. تحقیقات درباره این اینفلوئنسر آغاز شد و با بررسی دوربین‌های بزرگراه مشخص شد که او بعد از قتل همسرش چه جنایتی انجام داده است.

مسیر رانندگی او از طریق دوربین‌ها چک و مشخص شد که در شهر ردوندو بیچ با خودرواش به درخت برخورده کرده و او خود را نیز کشته است. اکنون، کودک نه ساله، تنها بازمانده قتل وحشتناک مادرشان است.

کد خبر 843622
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    2 0
    چرا این اینفلوئنسر ها اکثرا از بیماریهای روانی رنج می‌برند