روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال به نقل از یک منبع آگاه نوشت که اسرائیل برای حمله مستقیم از سوی ایران در ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده آماده می شود.

ارتش اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، این روزنامه می نویسد: اسرائیل در ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده برای حمله مستقیم ایران به جنوب یا شمال اسرائیل آماده می شود.

یک منبع مطلع گفت که هیچ تصمیم نهایی گرفته نشده است، اگرچه طرح های حمله در حال بحث و بررسی است.

بر اساس اطلاعات وال استریت ژورنال ، گزارش‌های اطلاعاتی آمریکا حاکی از یک حمله برنامه‌ریزی‌شده از سوی ایران ظرف چند روز، "احتمالاً به خاک اسرائیل" است.

پیشتر رسانه های آمریکایی به نقل از منابع اطلاعاتی ایران و آمریکا گزارش داده بودند که تهران قصد دارد با استفاده از موشک های بالستیک و پهپادهای حاوی مواد منفجره به ده ها هدف حساس در اسرائیل از جمله زیرساخت های انرژی و تأسیسات مختلف دیگر حمله کند.

همانطور که دیروز پرتال اکسیوس به نقل از یک منبع گزارش داد، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با آنالنا بائربوک، وزیر امور خارجه آلمان تایید کرد که تهران قصد دارد به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق پاسخ دهد، اما این پاسخ محدود خواهد بود.

کد خبر 843617

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فریبرز IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    20 3
    عجیبه که حتی روزنامه های خارجی هم از برنامه ایران اطلاع دارند!
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    9 15
    آفرین.درود به نیروهای مسلح شجاع ایران و فرماندهان و تصمیم گیران عزیز ایران.بدون شک ایران باید به گستاخی های صهیونیست ها پاسخ قاطع دهد اما ذکر چند نکته ضروری به نظر می رسد.ترس از اسرائیل ترس کاذب است و معنایی ندارد اما هر گونه درگیری مستقیم به صورت اتوماتیک پای آمریکا را به معرکه باز می کند و متعاقب آن کشورهای ناتو نیز وارد عمل خواهند شد لذا با توجه به نقشه درگیری های جهان و درگیری روسیه در اوکراین و بی عملی چین و خیانت اعراب خلیج فارس درگیری مستقیم برای ما سودی نخواهد داشت و زمان آن هنوز نرسیده است.اما چون کنسولگری ایران را ویران کرده اند حتما باید چند کنسولگری آن ها در سراسر جهان ویران شود و چون چند مقام ارشد نظامی ما را هدف قرار داده اند باید چند مقام هم رتبه آنها را هدف قرار دهیم. حتی می توان برای اینکار جایزه تعیین کنیم.دقت کنید ما باید با مانورهای خود دشمن را وادار به عکس العملی کنیم که ما می خواهیم و این معادله نباید برعکس باشد.حتی می توان در صورت حمله اسرائیل به رفح نیروهای مقاومت را مجهز به موشک های پرقدرت کرد تا تلفات سنگین را در زمین غزه از آنها بگیریم.موفق باشید ان شاء الله.