رویترز به نقل از یک منبع ادعا کرد که مک‌گرک از این مقام‌ها خواسته با وزیر خارجه ایران ارتباط برقرار کرده تا این پیام را ارسال کنند که تهران تنش با تل‌آویو را کم کند.

آمریکا ایران اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین رویترز امروز پنجشنبه به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد که برت مک‌گرک نماینده آمریکا در امور خاورمیانه از وزیران خارجه عربستان، امارات، قطر و عراق خواسته تا از ایران بخواهند تنش‌های با اسرائیل را کاهش دهد.

رویترز به نقل از این منبع ادعا کرد که مک‌گرک از این مقام‌ها خواسته با وزیر خارجه ایران ارتباط برقرار کرده تا این پیام را ارسال کنند که تهران تنش با تل‌آویو را کم کند.

درحالی ۱۸۸ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی آمریکا و برخی دیگر از کشورها به نوار غزه می گذرد که تمام تلاش ها برای برقراری آتش بس بی نتیجه مانده است.

رژیم صهیونیستی در این مدت و در سایه سکوت جامعه جهانی، از هیچ جنایتی در حق ملت فلسطین و ساکنان نوار غزه دریغ نکرده است.

تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه همزمان باشادی مردم بمناسبت عید سعید فطر همچنان ادامه داشته و وزارت بهداشت غزه در آخرین گزارش اعلام کرد که با احتساب آمار بالا، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تا به امروز به ۳۳ هزار و ۴۸۲ نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت غزه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۷۶ هزار و ۴۹ نفر اعلام کرد.

پس از گذشت ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روز به روز بیشتر در بحران های داخلی و خارجی خود فرو می رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل عام، ویرانی، جنایت های جنگی، نقض قوانین بین المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال ها در محاصره است، به تسلیم وا دارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت های آشکار در غزه، از دست داده است.

کد خبر 843546
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 16
  • اورانیوم خالص IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    16 12
    اول غلط اضافی می کنیدو مستشاران نظامی را می زنید بعد التماس می کنید شدت حمله کاهش پیدا کند... نه ما با قدرت پاسخ متناسب و بلکه بالاتراز آن را اجرا خواهیم نمود
  • موشک نتانیابو کش IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    16 13
    اول چراغ سبز نشان می دهید بعد التماس..... آمریکای خبیث..... این قاعده نیست...... منتظر رعد و کرار و ابابیل باشید ـ.. به امید آن لحظه
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    15 15
    اسرائیل باید از صحنۀ روزگار محو شود.
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    11 10
    آمریکا و اون چهار کشور بزدل خیلی غلط کردن.
  • نعمت IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    9 8
    ما هم باورمان شد.