چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
۰ نفر

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱ هزار و ۲۷۴ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده اند، گفت: طی این مدت شاهد خروج ۴۷ هزار و ۷۴۳ دستگاه وسیله نقلیه از استان هستیم.

ترافیک جاده چالوس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ غلامعلی نیک فهم امروز ۲۲ فروردین ماه از آماده باش نیروهای راهداری در سطح استان گیلان با هدف خدمت‌رسانی به مسافران در ایام تعطیلات عید فطر خبر داد و اظهار کرد: در ایام تعطیلات شاهد افزایش سفرهای برون شهری به استان‌های شمالی هستیم و لذا تردد در محورها پرحجم خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱ هزار و ۲۷۴ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده اند، تصریح کرد: طی این مدت شاهد خروج ۴۷ هزار و ۷۴۳ دستگاه وسیله نقلیه از استان نیز هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خاطرنشان کرد: راهداران در کلیه محورهای استان به صورت آماده‌باش بوده و خدمت رسانی به هموطنان را در دستور کار دارند.

نیک فهم تردد در همه محورهای اصلی استان را عادی و روان دانست و ادامه داد: مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن ‌۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها در استان مطلع شوند.

کد خبر 843462
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    4 0
    باراش باران و شلوغ جاده در برگشت بسیار بالاست لطفا لطفا ورودی شهر تهران کرج ترافیک روان کنید که جاده سریعتر خالی شود هنوز ما بار ترافیکی برگشت نوروزی داریم
  • ب. ب IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    1 0
    خدایی خودتون خسته نمیشید... آخه هر هفته؟ بعد میگید گرانی بنزین و لوازم یدکی و تعمیرکار چرا؟ خب وقتی هر هفته میوفتید توو جاده اونم بیشتر گیلان و مازندران دولت هم میگه حتمامشکلی از بابت گرانی بنزین ندارید، زبونش هم درازه و حقم داره... آدم قسم حضرت عباستون و قبول کنه یا دم خروس رو...ما خودمون گیلانی هستیم و توو شهر دیگه مشغول به کاریم هر هفته و هر تعطیلات کارمون نیست بریم به استان خودمون، نمیدونم فازتون چیه؟ هرچی میکشیم و سرمون میاد از خودمونه...توو جاده هم انگار جنگ دارند بعضیها انگار دنبالشون کردند که باعث و بانی تصادف میشن به خاطر سرعت و سبقتهای غیر مجاز... ریختن انواع زباله ها که جای خود...الانم یه سری میان میگن مگه ارث پدرته گیلان و از این خزعولات...ولی خدا وکیلی کمی فکر کنید دیگه مغز رو که خدا به هممون داده
  • سعید IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    3 0
    باراش باران و شلوغ جاده در برگشت بسیار بالاست لطفا لطفا ورودی شهر تهران کرج ترافیک روان کنید که جاده سریعتر خالی شود هنوز ما بار ترافیکی برگشت نوروزی داریم